וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "אליבלטו טען שקיבל בעיטה. האירוע מאחורינו"

30.3.2018 / 12:54

במכבי פתח תקוה גוננו על הברזילאי בעקבות התקרית עם ברק יצחקי. ליאני הזהיר את פירס: "אני השופט פה, אם תמשיך תצא החוצה". במועדון טוענים: "אין ראוי מאבי לוזון להיות חלק מועדת האיתור"

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר יצרן
משחק אימון חם. יצחקי אמש/אתר יצרן, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במכבי פתח תקוה יצאו אתמול במגננה כלפי הקשר הברזילאי אליבלטו, שהתעמת עם ברק יצחקי במהלך משחק האימון מול מכבי תל אביב. שם טוענים כי הקשר חזר למגרש במהלך המחצית השניה, מה שמעיד על כך שאינו החל בתקרית במסגרתה השניים התקוטטו והורחקו. "אליבלטו חסם את ברק, והוא כנראה התעצבן ובעט בו. השופט מיד שרק ועצר את זה. 'אלי' מאוד כעס על העבירה והתקרב לברק שדחף אותו. הוא אמר: 'הוא פגע בי מאחורה, קיבלי בעיטה, צריך להרחיק אותו'. היו שם דחיפות, אבל זה נגמר תוך כמה רגעים. האירוע מאחורינו", סיפרו שחקנים. מתברר כי אלירן עטר, שישב על הספסל באותו זמן, שרן ייני הפצוע שלא נכלל בסגל למשחק וכן הבלם עידן אהדנני הם אלה שהתערבו כדי להפריד בין הניצים. המשחק כלל גם אירוע נוסף לקראת סיום המחצית הראשונה, כשלירן ליאני רצה להרחיק את רומאריו פירס וביקש משרון מימר להוציא אותו החוצה משום שמדובר במשחק ידידות. בין השניים התפתחו דין ודברים עוד קודם. פירס בא בטענות לשיפוט וליאני אמר לו: "אם תמשיך לבוא בטענות, אתה תצא מפה". פירס המשיך לבוא בטענות לגבי עבירה שלא נשרקה לטענתו וליאני אמר לו: "אני השופט פה, ואם תמשיך אתה תצא החוצה". אחרי ויכוח על כר הדשא, הוחלט שפירס יישאר ויפסיק במחאה.

שרון מימר נתן הזדמנות לשחקנים הצעירים. מוחמד סרסור ותאי בריבו פתחו בהרכב וכפי שתכנן קודם לכן, אלו ישולבו עד תום העונה יחד עם המגן דניאל בוסי, שנפצע לאחרונה. לירוי צעירי נכנס במחצית השניה. במועדון טוענים כי כל החלטה לגבי הקשר היא מקצועית והחזרה שלו לכר הדשא תהיה הדרגתית בגלל הפציעה שעבר.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר הברזילאי רומאריו פירס צפוי לחתום בקרוב על חוזה חדש בקבוצה. השחקן סיכם לעונה, ממתין לסיכום סופי עם סוכנו אבי נימני לגבי העונה השניה ובקרוב אמור לחתום על החוזה באופן רשמי. כזכור, גריגורי טאדה צפוי לקבל בקרוב אור ירוק לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. במועדון החליטו כי בריבו ישחק ברוב המשחקים שנותרו עד תום העונה. מוחמד גדיר עשוי להצטרף לסגל בקיץ בכפוף לקצב חזרתו למגרשים. צחי גיגי נכנס במחצית השניה, כשהקבוצה פיגרה 2:0. הוא יעזוב בתום העונה ועשוי לפנות את מקומו לאיתמר ניצן.

במועדון טוענים כי ההחלטה לגבי ועדת האיתור תתקבל בתחילת השבוע ומקווים שאבי לוזון ייכלל בתוכה. "בתור מי באופ"א והיה חלק מרכזי בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, אין חבר הנהלה ראוי ממנו לבחור את המנהל הטכני והמאמן", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully