וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "המפגש עם כריסטיאנו רונאלדו גורם לי לנדודי שינה"

שוער יובנטוס חושש מריאל מדריד: "היא עדיפה עלינו, אך לא תמיד הקבוצה המוכשרת יותר מנצחת". בונוצ'י: "לא תכננתי לחגוג מול יובה, שריקות הבוז גרמו לי לשנות את דעתי"

לאונרדו בונוצ'י מילאן חוגג מול יובנטוס. רויטרס
משחק אמוציונלי. בונוצ'י/רויטרס

לאונרדו בונוצ'י פגש עם מילאן את האקסית יובנטוס אמש (שבת) ואפילו הצליח למצוא את הרשת, אך הרוסונרי הפסידו 3:1. הבלם ספג מבול של קריאות בוז בטורינו, ועל כן החליט לחגוג את השער שהבקיע, אף שלא תכנן לעשות כך.

"זו היתה החלטה אמוציונלית", אמר הבלם. "חשבתי שקבלת הפנים תהיה 50-50, אבל הם העדיפו לשרוק לי בוז ואני מכבד את זה. נתתי המון ליובנטוס בשבע השנים ששיחקתי שם, יותר מכל אחד אחר. אין לי כעס כלפי האוהדים, הם עשו מה שהם ראו לנכון. היה משחק אינטנסיבי, לא תכננתי לחגוג אם אבקיע, אבל הבוז גרם לי לשנות את דעתי".

גם ג'אנלואיג'י בופון התייחס לקריאות: "זה היה בלתי נמנע שישרקו לו, זה חלק מהמשחק. אין לו מה להוכיח, ואם כבר, אז הבוז רק הטריף אותו עוד יותר". על המשחק עצמו אמר השוער: "זה ניצחון שמוכיח את האופי שלנו. מילאן קבוצה מצוינת שנלחמת על כל נקודה, היא השתנתה מאוד מאז הגעתו של ג'נארו גאטוזו".

בופון אף התייחס למפגש עם ריאל מדריד בליגת האלופות ואמר: "אנחנו פוגשים קבוצה חזקה מאיתנו, כך אומרת ההיסטוריה, עם קבוצת שחקנים בלתי רגילה, אבל לא תמיד הצד המוכשר יותר מנצח. אם נהיה עדיפים עליהם בשני משחקים, נעשה משהו מדהים. כשמשחקים מול קבוצה כמו ריאל מדריד, שחקן אחד לא יעשה את כל ההבדל. עם זאת, הידיעה שאפגוש את כריסטיאנו רונאלדו גורמת לי לנדודי שינה".

עוד בנושא:

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:3 את מילאן ובונוצ'י, הפער בפסגה גדל ל-4

שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
ועכשיו, לבלאנקוס. בופון/רויטרס

מסימיליאנו אלגרי הוסיף: "אני שמח שבונוצ'י הבקיע, ושמח עוד יותר שניצחנו. היה חשוב לחזור לנצח". המאמן המנצח החמיא לסמי חדירה ואמר: "הוא שחקן ברמה עולמית ויודע איך לקרוא מצבים ברגעים המכריעים".

עוד באותו נושא

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:3 את מילאן ובונוצ'י, הפער בפסגה גדל ל-4

לכתבה המלאה
שחקן יובנטוס סמי חדירה. רויטרס
מחמאות גדולות מאלגרי. חדירה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully