וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:3 את מילאן ובונוצ'י, הפער בפסגה גדל ל-4

שערים של קואדרדו (79) וחדירה (87) סידרו לגברת הזקנה ניצחון 13 ב-14 המשחקים האחרונים אחרי שהבלם שלה לשעבר איזן (28) בעקבות שער מוקדם של דיבאלה (8). רק 1:1 לנאפולי

לאונרדו בונוצ'י מילאן חוגג מול יובנטוס. רויטרס
בונוצ'י חגג, אבל בסיום רק יובה חגגה/רויטרס

הליגה האיטלקית הגיעה היום (שבת) למחזור ה-30, והמירוץ על הכתר בין יובנטוס לנאפולי ממשיך להתחמם כשהראשונה פתחה פער של ארבע נקודות. היא (יובה) עשתה את זה אחרי 1:3 מול מילאן. הקבוצה מדרום איטליה שיחקה ראשונה מבין השתיים ואכזבה עם 1:1 נגד ססואלו בחוץ. רומא פתחה את המחזור עם 1:1 בבולוניה. אינטר המשיכה את המומנטום עם 0:3 על ורונה החלשה ולאציו נחלצה מפיגור ל-2:6 על בנבנטו האחרונה.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. רויטרס
הגדילו את הפער בפסגה בחזרה לארבע נקודות. דיבאלה/רויטרס

יובנטוס - מילאן 1:3

לאונרדו בונוצ'י אמנם כבש מול האקסית המיתולוגית, אבל גם על זה הצליחה הקבוצה החזקה של מסימיליאנו אלגרי להתגבר בדרך לניצחון 13 ב-14 המשחקים האחרונים ולהגדלת הפער בפסגת הסרייה A לארבע נקודות כשנותרו עוד 24 נקודות בקופה. מילאן ספגה הפסד ראשון אחרי חמישה ניצחונות ליגה ברציפות.

הגברת הזקנה כבשה את השער הראשון כבר בדקה השמינית. מיראלם פיאניץ' מצא את פאולו דיבאלה שבעט מ-20 מטר כדור שפגע באיזו גבשושית מעט לפני ג'אנלואיג'י דונארומה, קפץ והלך פנימה. הרוסונרי מצאו את השוויון בדקה ה-28. הקאן צ'לחנוילו הגביה קרן, בונוצ'י נגח פנימה וחגג בטירוף מול האקסית. יובנטוס, כמו יובנטוס, מצאה את הניצחון בדקות הסיום. בדקה ה-79 מצא דוגלאס קוסטה את סמי חדירה בשמאל, הגרמני הקפיץ לפינה הרחוקה, חואן קואדרדו הגיח מאחור ונגח מימין בעוצמה אדירה פנימה את ה-1:2. חדירה הוסיף שער לבישול בדקה ה-87 אחרי שקיבל מסירה מפאולו דיבאלה ובעט מ-14 מטר שטוח ולפינה הקרובה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מתאו פוליטאנו, שחקן ססואולו. רויטרס
פוליטאנו חוגג את ה-0:1 של ססואולו/רויטרס

ססואולו - נאפולי 1:1

תוצאה מאוד מאכזבת לנאפולי, שהשאירה שתי נקודות בחבל אמיליה-רומאנה ופספסה הזדמנות לטפס זמנית לפסגה. מתאו פוליטאנו המארח בעט פנימה מקרוב בדקה ה-22 אחרי שהכדור חזר אליו מהמשקוף בעקבות נגיחה של פדריקו פלוסו. נאפולי תקפה בחמת זעם, אבל התקשתה למצוא פרצות. לורנצו אינסינייה החמיץ כמה הזדמנויות והפרטנופי מצאו בסופו של דבר רק שוויון, אחרי שרוג'ריו כבש שער עצמי בדקה ה-81.

שחקן רומא אדין דז'קו כובש. רויטרס
חזרה גנרלית בינונית. אדין דז'קו כובש/רויטרס

בולוניה - רומא 1:1

ארבעה ימים לפני שיפגשו את ברצלונה בקאמפ נואו, הג'לארוסי רשמו חזרה גנרלית בינונית ויצאה ממנה עם נקודה הודות לשער נגיחה של אדין דז'קו (76), אחרי בישול יפה של דייגו פרוטי, שאיזן את שער היתרון של אריק פולגאר (18). רצף הניצחונות של רומא נקטע אחרי ארבעה בכל המסגרות, כולל שלושה בליגה, ואינטר ולאציו ינסו לנצל את זה ולאיים על המקום השלישי.

שחקן אינטר מאורו איקרדי. GettyImages
רוצה להיות מלך שערים. מאורו איקרדי/GettyImages

אינטר - ורונה 0:3

אחרי החמישייה לרשת של סמפדוריה במחזור האחרון, מאורו איקרדי, שלהט עם רביעייה, המשיך את המומנטום שלו עם צמד ונשאר צמוד לצ'ירו אימובילה מלך השערים של הליגה שכבש בעצמו צמד. איקרדי נהנה מבישול יפה של פרישיץ' כבר בדקה הראשונה ופרישיץ' בעצמו הכפיל (31) מבישול של ברוזוביץ'. בדקה ה-49 הצמד פרישיץ' את איקרדו שוב חברו לגול השלישי כשהקרואטי מצב ברחבה את הארגנטינאי שקבע את תוצאת הסיום.

משחקים נוספים:

אטאלנטה - אודינזה 0:2
לאטאלנטה: אנדראה פטאגנה (68), אנדראה מאסיאלו (65)

לאציו - בנבנטו 2:6
ללאציו: צ'ירו אימובילה (19 ו-68), פיליפה קייסדו (60), סטפן דה פריי (66), לוקאס לייבה (83), לואיס אלברטו.

קליארי - טורינו 4:0
לטורינו: יאגו פאלקה (61), אדם לאיץ' (65), כריסטיאן אנסלדי (79), ג'ואל אובי 89

פיורנטינה - קרוטונה 0:2
לקרוטונה: ג'ובאני סימאונה (3), פדריקו קייזה (63)

גנואה - ספאל 1:1
לגנואה: ג'אנלוקה לפאדולה (30), לספאל: מנואל לאזארי (60)

קייבו - סמפדוריה (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully