וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "שמח בשביל בייל". בספרד טוענים: איסקו יפתח מול יובנטוס

מאמן ריאל מדריד סירב להרחיב בנוגע לוולשי שכבש צמד ב-0:3 על לאס פלמאס, ב"אס" מעריכים שיחזור לספסל ביום שלישי לטובת איסקו. לוקאס ואסקס: "המשחק מול יובה מגיע עבורנו בזמן טוב"

one

גם ללא כריסטיאנו רונאלדו, מרסלו, טוני קרוס, סרחיו ראמוס ואיסקו, טיילה אמש (שבת) ריאל מדריד ל-0:3 על לאס פלמאס. גארת' בייל ניצל את הוואקום שנוצר כדי לחגוג צמד (26, 51) קארים בנזמה הוסיף שער משלו והבלאנקוס צלחו את מפגש הקצוות.

"רצינו להשיג תוצאה כזו", אמר זינדין זידאן בסיום. "היה משחק משוגע, יכולנו להבקיע עוד שערים אבל אני מרוצה משלוש הנקודות. אני מרוצה מאוד מכל השחקנים ששותפו". על ההופעה של בייל סירב המאמן להרחיב ורק אמר: "אני שמח עבורו, זה הכל". כשנשאל האם יפתח ברבע גמר האלופות מול יובנטוס, השיב: "נראה".

אבל גם מאמן הבלאנקוס יודע שקשה לשאוב מהמשחק הזה תובנות רבות לקראת הקרב הגדול מול הגברת הזקנה ביום שלישי הקרוב. "הניצחון הזה לא אומר כלום, מול יובה זה יהיה סיפור אחר לגמרי. חשוב להגיע למשחק הזה עם ניצחון, אבל זה לא אומר כלום. נצטרך לספק משחק מצוין, ברור שיהיה קשה. כעת צריך לנוח ולדאוג שהפצועים יתאוששו בזמן".

על פי התקשורת הספרדית, העובדה שאיסקו לא פתח אמש מלמדת כי יפתח ביום שלישי. רק חמישה שחקני הרכב קבוע פתחו אמש (קיילור נבאס, רפאל וראן, לוקה מודריץ', קאסמירו וקארים בנזמה), ונראה שברבע גמר ליגת האלופות יצטרפו אליהם גם דני קרבחאל, מרסלו, סרחיו ראמוס, טוני קרוס וכריסטיאנו רונאלדו. כלומר, ארבעה שחקנים יתחרו על עמדת הקישור האחרונה - איסקו, בייל, לוקאס ואסקס ומרקו אסנסיו - וכרגע, נראה כי לראשון, שכבש שלושער בנבחרת ספרד מול ארגנטינה, תהיה עדיפות.

לוקאס ואסקס הוסיף ואמר על הניצחון אמש: "המשחק מול יובה מגיע עבורנו בזמן טוב, אנחנו משחקים היטב ומבקיעים הרבה שערים בחודשים האחרונים. ננסה לעשות את המקסימום".

עוד בנושא:

ספרד: ריאל מדריד טיילה לניצחון קליל, 0:3 על לאס פלמאס בחוץ
ארנסטו ואלוורדה: "מסי עדיין קצת פצוע, איתו ובלעדיו אנחנו קבוצה אחרת"

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל כובש. רויטרס
זידאן סירב להרחיב בעניינו. בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully