וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה: "מסי עדיין קצת פצוע, איתו ובלעדיו אנחנו קבוצה אחרת"

מאמן ברצלונה שוב הילל את הכוכב שלו, שעלה מהספסל והציל נקודה ב-2:2 הדרמטי עם סביליה: "כל נגיעה שלו בכדור מכרעת. לא ידענו איך להתמודד עם ה-2:0 שלהם". סוארס: "הראינו הרבה גאווה"

one

"שתי דקות קסומות הצילו נקודה", מיהרו לכתוב אמש (שבת) באתר הרשמי של ברצלונה אחרי ה-2:2 הדרמטי נגד סביליה בחוץ. מוליכת הטבלה פיגרה 2:0 ובמשך דקות ארוכות נראתה בדרך להפסד ליגה ראשון העונה, לפני שלואיס סוארס (88) וליאונל מסי (89) קבעו שוויון דרמטי.

"זה נכון שמסי עדיין קצת פצוע, אבל כל הזמן תכננתי שייקח חלק במשחק", אמר ארנסטו ואלווארדה. "הוא נעדר לתקופה והיה צריך לשחק, בכל פעם שהוא נוגע בכדור הוא מכריע. איתו ובלעדיו, זו קבוצה אחרת". על המשחק עצמו אמר המאמן: "אנחנו לא קבוצה שסופגת הרבה, השער השני שלהם השפיע עלינו מאוד. לא ידענו איך להתמודד עם המצב, זה לא קרה לנו כל כך העונה".

צריך להודות על האמת: ברצלונה לא רק נמנעה מהפסד ליגה ראשון העונה, היא נמלטה מתבוסה. במצב של 0:2, השחקנים של ארנסטו ואלוורדה יצאו קדימה בכמויות גדולות והשאירו חלק אחורי מופקר לחלוטין. סביליה עשתה שעות נוספות ברחבה של מארק-אנדרה טר-סטגן, אבל החמיצה ללא הכרה ובהמשך שילמה בריבית דריבית.

"כשהיינו בפיגור 2:0, לסביליה היו הרבה מאוד הזדמנויות", הודה סוארס שכאמור כבש את השער המצמק בדקה ה-88, "סביליה קבוצה חזקה, מאוד קשה לשחק נגדה בחוץ. אבל הראינו הרבה גאווה והיינו חזקים מנטלית".

עוד בנושא:

ריאל מדריד ניצחה את לאס פלמאס 0:3, בייל כבש צמד
בכורה חלומית לזלאטן ב-MLS: שער יפהפה וגול ניצחון בתוספת הזמן
מנצ'סטר סיטי ניצחה את אברטון והתקרבה לאליפות

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ג'ורדי אלבה. רויטרס
ברצלונה לא תזכה באליפות בזכות התיקו הזה, אבל הוא השאיר אותה במירוץ לשבירת השיא של ריאל סוסיאדד/רויטרס

53 שניות - זה היה הזמן שחלף בין השערים של סוארס ומסי. הפנומן הארגנטינאי נכנס כמחליף בדקה ה-58 אחרי שבוע של כאבים שמנעו ממנו לשחק בנבחרת ארגנטינה, והוא זה שקבע שוויון דרמטי. ברצלונה כנראה תזכה באליפות והיא כנראה תעשה את זה ביותר מנקודה. זה לא היה תיקו ששווה אליפות, אבל הוא כן האריך את רצף המשחקים של ברצלונה ללא הפסד ליגה ל-37.

שיא המשחקים הרצופים ללא הפסד בליגה הראשונה בספרד שייך לריאל סוסיאדד שעשתה זאת בין אפריל 1979 למאי 1980. היו לה אז 22 ניצחונות ו-16 תוצאות תיקו, אבל השיא עומד לחמוק ממנה. ביום שבת הבא ברצלונה תארח את לגאנס ותוכל להשוות את המאזן. מחזור לאחר מכן היא גם תוכל לשבור את השיא. 37 המשחקים של הבלאוגרנה אגב, מורכבים מ-30 ניצחונות ו-7 תוצאות תיקו.

עוד באותו נושא

ספרד: מסי וסוארס כבשו בתוך דקה, ברצלונה חילצה 2:2 מול סביליה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully