וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בודקת את האופציה להחתים את טייריס רייס

29.3.2018 / 18:31

הצהובים עוקבים אחרי מצבו של הרכז, ששיחק בקבוצה ב-2013/14 והוביל אותה לזכייה ביורוליג, ועשויים לצרפו בשל העובדה ששכרו יפחת משמעותית בעונה הבאה לעומת החוזה עליו היה חתום בברצלונה

one

מכבי תל אביב תתמודד הערב (חמישי) מול באסקוניה, אולם במועדון כבר מתכוננים לעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי בקבוצה שוחחו על המועמדים לעונה הבאה, ויבדקו את האופציה להחתים לעונה הבאה את טייריס רייס.

מכבי רצתה להחתים את רייס כבר בעונה שעברה והרצון בשידוך היה הדדי. הצדדים אף הגיעו להבנות, אולם לרייס היה חוזה שמן בברצלונה, והוא לא הסכים לוותר על שכרו. המתיחות בין רייס לברצלונה גברה במהלך העונה והוא אף לא הורשה להתאמן עם הקבוצה הבוגרת עד שעבר לשחק בסין. שכרו של רייס צפוי לרדת משמעותית בעונה הבאה, כך שבמכבי סבורים כי ניתן יהיה להביאו. ראשי הקבוצה שומרים על קשר עם השחקן מאז שעב את הקבוצה, בה שיחק בעונת 2013/2014.

עוד בנושא:
סתם עוד קבוצה: התופעה שצריכה להטריד באמת את מכבי תל אביב
הערב: באסקוניה - מכבי תל אביב (22:00, ספורט 5)
הדחה מעבר לפינה: ערוץ 10 מפסיק לשדר את מכבי תל אביב

כזכור, מי שלא ימשיך עם הקבוצה הוא נוריס קול, ומפייר ג'קסון קיימת אכזבה בחודשים האחרונים. מג'ון דיברתולמאו קיימת שביעות רצון והוא צפוי להמשיך בקבוצה, גם עם אלכס טיוס בקבוצה ימשיכו לעונה נוספת. לגבי ג'ייק כהן הדעות חלוקות, ובקבוצה לא בטוחים לגבי הישארותו, בגלל שסבורים שהוא אינו מספיק טוב ליורוליג.

שחקן ברצלונה טייריס רייס. ברני ארדוב
יחזור לצהוב? רייס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully