וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "אני יודע לחיות תחת לחץ, מקווה שגם השחקנים יידעו"

28.3.2018 / 19:33

הצהובים דרוכים לקראת הקרב הגורלי עם באסקוניה (ה', 22:00, ערוץ 5). נוריס קול: "במשחק על החיים הגישה שלי היא להתחרות הכי חזק". הוארטס בספק אצל הבאסקים, שנגליה: "מכבי מסוכנת"

one

מכבי תל אביב תעלה מחר (חמישי, 22:00, ערוץ 5) למשחק ההזדמנות שלה, כשתתארח אצל באסקוניה בידיעה שגם ניצחון עלול שלא להספיק לה בסופו של דבר. הפסד כמובן יגמור את העונה האירופית באופן רשמי כבר מחר, בעוד רק ניצחון, בצירוף אחד נוסף על ולנסיה במחזור הסיום ובמקביל הפסד של באסקוניה לאנאדולו אפס החלשה, יקפיץ את נבן ספאחיה ושחקניו להצלבה.

בקבוצה מדגישים כי "מדובר במשחק על כל העונה שלנו וניתן את הכל על המגרש". כל השחקנים לקחו חלק באימון המסכם היום, מחר הם יערכו אימון קליעות ותדריך וידאו נוסף לקראת ההתמודדות הגורלית.

נבן ספאחיה אמר: "המשחק הזה הולך להיות מאוד קשה. אני חושב שנכון לתקופה האחרונה באסקוניה משחקת טוב יותר, ברמה הגבוהה ביותר, כמו צסק"א או פנרבחצ'ה. כל החיים שלי הם התמודדות עם לחץ. בכל מקום בו עבדתי, ובמיוחד במכבי תל אביב, אתה הולך ברחוב וכבר יש עליך לחץ. עכשיו דמיינו לכם לשחק משחק בצורה הזאת. אני יודע לחיות תחת לחץ ואני מצפה שגם השחקנים יידעו. השחקנים מבינים את משמעות המשחק וראינו ביחד איך באסקוניה משחקת ואיך הקהל כאן מגיב. ברור להם איך צריך לשחק כאן".

ספאחיה הוביל את הבאסקים לאליפות ספרד ולפיינל פור היורוליג ב-2008. כשנשאל על קבלת הפנים הצפויה לו, השיב: "צפיתי בהרבה משחקים של באסקוניה העונה וראיתי המון צעירים, אני לא בטוח שהם בכלל יודעים מי אני. לשחק כאן זה משהו מיוחד עבורי, אבל יש פה המון צעירים. העולם משתנה".

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול מאוכזב. ברני ארדוב
רגע האמת הגיע. קול/ברני ארדוב

"אנחנו נלחמים על חיינו", אמר נוריס קול. "אני חושב שאנחנו מוכנים לאתגר וכבר מחכה לראות כיצד נגיב למשחק הזה. ניצחתי את באסקוניה במחזור השני, אבל זה היה לפני זמן רב, והיא קבוצה אחרת כעת. נצטרך להתמודד עם הגודל ויכולת הקליעה שלהם, נהיה חייבים להיות אגרסיביים, זה מה שאני אומר לחבר'ה הצעירים שלנו, צריך לשחק אגרסיבי ועל החוזקות שלנו".

קול הוסיף ואמר לקראת המשחק: "הגישה שלי במצבים כאלה של חיים ומוות היא להתחרות הכי חזק שלי, כי בסופו של דבר רק בזה אפשר לשלוט. אי אפשר לשלוט באם הכדור נכנס או לא, או אם יהיה לי ערב קליעה טוב או לא, או באווירה במשחק חוץ. אם נהיה מודעים לדברים האלה, יהיה לנו סיכוי".

עוד באותו נושא

ג'ונה בולדן: "מצאתי את הנישה שלי במכבי תל אביב, אני הולך ומשתפר"

לכתבה המלאה
שחקן באסקוניה טורניקה שנגליה. GettyImages
גם על באסקוניה יהיה לחץ. שנגליה/GettyImages

בצד הבאסקי, הרכז הברזילאי הוותיק מרסליניו הוארטס בספק להתמודדות. הכוכב הגדול טוקו שנגליה אמר: "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולא במכבי. מכבי היא קבוצה מאוד מסוכנת, יש להם שחקנים מצוינים וגבוהים שעושים את העבודה מתחת לסלים. אולי היא נמצאת בלחץ בגלל חשיבות המשחק, אבל גם לנו יש לחץ. אנחנו משחקים מול הקהל הביתי שלנו ואנחנו במומנטום טוב. אנחנו צריכים להשקיע את אותה רמת מאמץ שהשקענו, כרטיס העלייה לשלב הטופ 8 נמצא בידינו ונצטרך לנצל את זה, כך שבאמת מדובר במשחק חשוב מאוד. המפתח במשחק יהיה בפן ההגנתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully