וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונה בולדן: "מצאתי את הנישה שלי במכבי תל אביב, אני הולך ומשתפר"

פורוורד הצהובים ערך ראיון ל-ESPN והתייחס גם להתאקלמות שלו אצל ספאחיה: "אני חושב שזו העונה הכי טובה שלי, עשיתי צעד קדימה". על קבוצתו: "לקח לנו זמן להתחבר, אני מנסה להשפיע כמה שאני יכול"

one

מכבי תל אביב לא יכולה להיות מרוצה מהכושר שהיא מציגה לאחרונה - גם ביורוליג וגם בליגת העל. אולם, ג'ונה בולדן הפורוורד האוסטרלי הצעיר (22) שנבחר על ידי פילדלפיה בדראפט בשנה שעברה, בהחלט מרוצה מההתקדמות שלו והיכולת שהוא מציג העונה.

"אני חושב שזו העונה הכי טובה שלי, אני מתקדם", אמר בולדן ל-ESPN, והוסיף: "בשנה שעברה הייתי צריך להציג את היכולות שלי, אבל העונה עשיתי צעד קדימה לעומת השנה שעברה".

מאז שהצטרף למכבי תל אביב מהכוכב האדום בלגרד, בולדן רושם ממוצעים של 8.4 נקודות, 7.1 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים למשחק בליגת העל, ו-6.8 נקודות ו-5.5 ריבאונדים ב-27 הופעות ביורוליג.

שחקן מכבי תל אביב ג'ונה בולדן, שחקן פנאתינייקוס כריס סינגלטון. ברני ארדוב
בעונה הבאה ב-NBA? ג'ונה בולדן/ברני ארדוב

"בהתחלה הייתי קצת איטי, הקבוצה היתה חדשה והיינו צריכים להכיר אחד את השני", הוסיף בולדן, "ברגע שהתחברנו מצאתי את הנישה שלי בקבוצה. אני רק מנסה להשפיע על הקבוצה. אני לא יכול להגיד שאני משחק את הכדורסל הכי טוב בקריירה שלי, אבל אני משחק די טוב".

בולדן החמיא גם לפילדלפיה הקבוצה שבחרה בו ונראית מצוין לאחרונה ב-NBA: "הדרך שבה הם מניעים את הכדור במיוחד התקפות מעבר היה נהדרת. זו קבוצה צעירה. אני חושב שכשהם רצים הם משחקים את הכדורסל הכי טוב שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully