וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ביקורת על ההנהלה, "הכל פה תקוע"

במקום לנצל את העובדה שהעלייה מובטחת ולהתחיל לתכנן כבר את העונה הבאה, הקבוצה בקיפאון ואפילו קובי רפואה לא זומן לשיחה: "לא קורה פה כלום". וגם: למה בהפועל תל אביב לא מתרגשים מהעזיבה של ג'ורדי קרויף

מערכת וואלה!

הפועל תל אביב אומנם קרובה להבטיח את עלייתה לליגת העל, אך לצד שביעות הרצון מהצד המקצועי, בשבועות האחרונים יש במועדון ביקורת גלויה על ההנהלה. "מבזבזים פה זמן יקר", אמר היום (רביעי) אחד הגורמים במועדון. "עליית ליגה זה רק עניין של זמן, ובמקום כבר לתכנן את העונה הבאה, שום דבר לא קורה פה. הכל תקוע".

עוד בנושא

חברי ההתאחדות מתכנסים. על הפרק: לוח הזמנים למינוי מנהל טכני ומאמן
מיטש גולדהאר ללא שכפ"ץ: האתגר הגדול הבא של בעלי מכבי תל אביב
נשיא מכבי חיפה יעקב שחר (אדריאן הרבשטיין)
מכבי חיפה: "גולדהאר הבין את מה ששחר הבין מזמן - צריך פיקוח על התקציב"

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. ברני ארדוב
במקום לתכנן את העונה הבאה, המועדון אפילו לא סגר עם רפואה/ברני ארדוב

חשוב לציין כי הביקורת הזאת לא מגיעה רק מגורם אחד, אלא זאת השיחה שמתנהלת כבר יותר ממספר ימים במסדרונות בחודרוב. למעשה העובדה שעדיין קובי רפואה לא הוחתם ואפילו לא זומן לשיחה בה נאמר לו שמבחינת ההנהלה הוא ממשיך, יחד עם זה שעדיין לא נסגר מחנה אימון, תקציב או אפילו לא דובר על מי מהשחקנים אמור להמשיך - כל זה גורם להרבה תסכול אצל לא מעט מהאנשים במועדון. "זה יכול להיות היתרון שלנו לעונה הבאה. אם נתחיל כבר לתכנן אותה עכשיו ונעשה עבודה טובה, אפשר להקדים הרבה קבוצות שעסוקות עדיין בעונה הנוכחית בהחתמת שחקנים".

חשוב לציין כי אם לא יקרה משהו דרמטי, רפואה אכן ימשיך בתפקידו בעונה הבאה. כרגע זה רצון כל הצדדים, ורק העובדה שההנהלה עדיין לא יזמה מהלך שיהפוך את העניין לרשמי, מונעת מהמאמן לחתום על חוזה חדש ולהתחיל לגבש את הסגל לעונה הבאה.

לצד זה, בהפועל נמנעו מלהתייחס לעזיבתו הצפויה של ג'ורדי קרויף את מכבי תל אביב. לאורך השנים נמתחה לא מעט ביקורת על האופן שבו ניהל את המועדון הצהוב ופנה לשחקנים של הפועל ללא אישור, וניסה לשכנע אותם לעזוב. הדבר היחיד שהסכימו להגיד בהפועל בעניין זה: "מכבי ממש לא מעניינת אותנו, אבל אנחנו בטוחים שיגיע רשע אחר במקומו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully