וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א מציגה שינוי נוסף: חילוף רביעי בהארכה בשלבי הנוקאאוט

אחרי שפרסמה באופן רשמי מספר שינויים בפורמט ליגת האלופות שייכנסו לתוקף החל מהעונה הבאה, אופ"א ממשיכה לחדש: קבוצות יקבלו חילוף נוסף בשלבי ההכרעה. שאר החידושים - בפנים

עריכת וידאו:ניר חן

אחרי שפרסמה באופן רשמי מספר שינויים בפורמט ליגת האלופות שייכנסו לתוקף החל מהעונה הבאה, אופ"א הוסיפה היום (שלישי) עוד מספר שינויים מסקרנים במפעל הקבוצות היוקרתי בעולם כמו גם בליגה האירופית ובסופרקאפ האירופי.

השינויים הבולטים: הקבוצות יוכלו לבצע חילוף רביעי בהארכה בשלבי הנוקאאוט ולהושיב על הספסל 12 שחקנים במקום שבעה בשלבי הגמר של המפעלים האירופאים. כמו כן, קבוצות יוכלו לצרף שלושה שחקנים חדשים בחודש ינואר שיתאפשר להם לשחק ללא שום הגבלה. כך למשל יימנע מצב בו שחקן שכבר שיחק במפעל עם קבוצה אחרת לא יוכל לשחק. פיליפה קוטיניו היה 'קורבן' לשיטה הקודמת, והוא מנוע לשחק עם ברצלונה העונה בליגת האלופות לאחר שכבר עשה זאת במדי ליברפול בשלב הבתים. חלונות שלב הבתים ישוחקו בשעות שונות: החלון הראשון ייפתח ב-19:55 והשני ב-22:00.

החל מהעונה הבאה יהיו רק שישה כרטיסים פנויים להעפלה משלב המוקדמות, לעומת 26 מקומות מובטחים. כזכור, בארגון הודיעו על השינויים לראשונה כבר לפני תקופה, אך בסוף חודש פברואר הפכו אותם לרשמיים.

עוד בנושא:

אופ"א הכריזה על שינויים בליגת האלופות: שעות שונות, דרך חדשה
רבע גמר ליגת האלופות: יובנטוס - ריאל מדריד, ליברפול - מנצ'סטר סיטי

שחקן ברצלונה פיליפה קוטיניו. רויטרס
בעונה הבאה שחקן שיבצע מעבר דומה יוכל לשחק גם באירופה. פיליפה קוטיניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully