וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הכריזה על שינויים בליגת האלופות: שעות שונות, דרך חדשה

החל מהעונה הבאה רק שש קבוצות יעפילו לשלב הבתים דרך הפלייאוף, בהשוואה לעשר שעשו זאת העונה. עם זאת, הדחה בסיבוב השני תשלח את המפסידה לליגה האירופית. וגם: שעות הפתיחה ישתנו

ספורט 1

בווידאו: תקציר תקציר הניצחון של מנצ'סטר סיטי על ארסנל בגמר גביע הליגה

אופ"א הודיעה על שינויים בליגת האלופות ובליגה האירופאית, שייכנסו לתוקפם החל מהעונה הבאה, 2018/19. השינוי המעניין הוא בשעת הפתיחה: משחקי ליגת האלופות תמיד החלו בשעה 21:45, אבל החל מהעונה הבאה הם ייפתחו בשתי שעות נפרדות: ב-18:45 וב-22:00. כמו כן, החל מהעונה הבאה יהיו רק שישה כרטיסים פנויים, לעומת 26 מקומות מובטחים. כזכור, בארגון הודיעו על השינויים לראשונה כבר לפני תקופה, אך רק כעת הפכו את העניין לרשמי.

השינויים העיקריים:

* 26 קבוצות מבטיחות אוטומטית את מקומן בשלב הבתים של ליגת האלופות: ארבע קבוצות מהליגות הבכירות (אנגליה, ספרד, גרמניה, איטליה), שתיים מצרפת, שתיים מרוסיה, והאלופות של פורטוגל, אוקראינה, טורקיה ובלגיה. עוד שתי קבוצות שמקומן מובטח הן הזוכות בליגת האלופות ובליגה האירופאית.

* כלומר: רק שש קבוצות יעלו לליגת האלופות דרך הסיבובים המוקדמים, בניגוד לעשר שיכלו לעשות זאת עד עתה.

* עוד שתי קבוצות מארבע הליגות הבכירות יעפילו אוטומטית לליגה האירופית. כלומר, אף אחת מהם לא תצטרך להשתתף בסיבובים המוקדמים.

* החל מהעונה הבאה כל קבוצה שתודח ממוקדמות ליגת האלופות בסיבוב השני, תקבל הזדמנות להעפיל לליגה האירופית. קבוצה שתודח ממוקדמות ליגת האלופות בסיבוב השלישי או בפלייאוף, יעלו לשלב הבתים באופן אוטומטי.

עוד בנושא:

רומא קרסה במינוס 9 מעלות באוקראינה: "הייתי צריך להחליף חצי קבוצה"
איאן רייט: "מנצ'סטר יונייטד שיחקה רע, יש דרך לשחק"
אונאי אמרי מלא ביטחון: "ריאל מדריד לא יודעת מה מצפה לה בפריס"

הגרלה ליגת האלופות. GettyImages
לישראליות לא יהיה קל להגיע לשם. הגרלת ליגת האלופות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully