וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המפתח להצלחה": מוריניו סימן את המחליפים המיועדים של מייקל קאריק

בבריטניה טוענים שמנג'ר יונייטד הבין שעליו למצוא סוף סוף חלופה אמיתית לקשר הוותיק והמוערך. בין השמות הבולטים: וידאל, וראטי וז'אן מיקאל סרי. גם כוכבה הצעיר של סלטיק על הכוונת

שחקן מנצ'סטר יונייטד מייקל קאריק במשחק הוקרה לכבודו. רויטרס
מוריניו עדיין מנסה להחליף אותו. קאריק/רויטרס

ז'וזה מוריניו מעוניין להפוך לגמרי את הקישור של מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה. מייקל קאריק שלא שותף העונה בשל הבעיות בליבו שהתגלו אשתקד יתלה את הנעליים באופן רשמי בקיץ, מרואן פלאיני יעזוב, וגם שמועות בנוגע לעתידו של פול פוגבה כבר נפוצו לאחרונה. על כן, סימן "המיוחד" מספר מחליפים אפשריים, ואמר לסקאוטים, כך על פי דיווחים, למצוא לו שחקן עם המנהיגות שסיפק קאריק הוותיק.

ברשימת המועמדים, שפורסמה ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז", ניתן למצוא שישה שמות: ארתורו וידאל מבאיירן מינכן, מרקו וראטי מפריס סן ז'רמן, ז'אן מיקאל סרי מניס, פרד משחטאר דונייצק, סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' מלאציו וז'ורז'יניו מנאפולי.

"מוריניו נחוש להחתים שחקן שיעזור לו לשלוט בקישור, כפי שיונייטד התקשתה לעשות כל כך הרבה פעמים העונה", נכתב בדיווח. "מוריניו הגיע לאותה מסקנה כמו קודמו לואי ואן חאל, שמחליף טבעי לקאריק הוא המפתח להצלחת הקבוצה".

אבל לא רק בקישור מוריניו שואף לבצע שינויים. על פי התקשורת הבריטית, המנג'ר ינסה לצרף בקיץ הקרוב את כוכב סלטיק קירן טירני, שמסוגל לתפקד כמגן בשתי הכנפיים. הסקוטי הבינלאומי בן ה-20 מחזיק בתג מחיר של 20 מיליון ליש"ט - הרבה יותר זול מאופציות אחרות בשוק, סטייל דני רוז (כ-50 מיליון ליש"ט) ואלכס סנדרו (כ-60 מיליון ליש"ט).

על פי "סאן", כדי לבצע את מסע הרכש שלו, מוריניו יהיה מוכן למכור חמישה שחקנים, תמורת 100 מיליון ליש"ט. ואלה שמות: לוק שואו (יונייטד תדרוש 28 מיליון ליש"ט לפחות), כריס סמולינג (25 מיליון ליש"ט), מתיו דרמיאן (14 מיליון ליש"ט), דיילי בלינד (14 מיליון ליש"ט) ואנדר הררה (27 מיליון ליש"ט).

עוד בנושא:

ליאונל מסי: "אני רוצה לשחק מול נבחרת ספרד, נראה איך ארגיש"
דיווח: מנצ'סטר סיטי תציע 75 מיליון ליש"ט על איסקו

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
עובד לקראת העונה הבאה. מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully