וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה נגד רביבו: המחלוקת שצפויה בישיבת ההתאחדות ברביעי

26.3.2018 / 14:19

אחרי הפרסום בוואלה! ספורט על תמיכתו של רביבו באבוקסיס לאימון הנבחרת והתנגדות חלק מחברי ההנהלה לכהונתו, אוחנה אמור לאזן את הקולות באמצעות בחירה ברוני לוי. הבעיה: אוחנה הוא חבר הנהלת ההתאחדות, שתמנה אותו לחבר ועדה. ומה עם קלינגר?

אלון חזן המאמן הזמני של נבחרת ישראל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ביום רביעי צפויה הנהלת ההתאחדות לכדורגל לאשר את מינוי הוועדה לבחירת המאמן הלאומי של נבחרת ישראל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש אוקטובר, המועמד המוביל של חיים רביבו, האיש החזק בוועדה ובעל קשרים ענפים בהתאחדות, הוא יוסי אבוקסיס. כפי שנראה כרגע, אבוקסיס הוא בהחלט המועמד המועדף על כמה חברי הנהלה. כזכור, אתמול התברר כי חלק מחברי הוועדה מתנגדים למינויו של רביבו, לאחר שקראו כי הוא דוחף את אבוקסיס למשרת המאמן הלאומי עוד לפני מינויו לחבר בוועדה.

מי שאמור לאזן את בחירת רביבו לתפקיד, הוא אלי אוחנה. כזכור, אתמול פרסמנו כי האחרון תומך ברוני לוי לתפקיד המאמן הלאומי. אלא שגם כאן יש בעיה: אוחנה הוא חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל. ההנהלה אמורה לבחור את הוועדה שתקבע מי יהיה המאמן ואוחנה חבר בה. גם אם אוחנה לא ישתתף בהצבעה, נראה כי הוא נמצא בניגוד עניינים. אחד מחברי ההנהלה אמר: "אוחנה הוא אדם ישר. אין לי בעיה שיישב בוועדה, אבל בהצבעה הוא לא יוכל להשתתף".


עוד בנושא

בניון, רוזנטל וטוריחו: הדו"ח המלא לשיפור הכדורגל הישראלי נחשף
"מבחינתי, זה הישג שיא בקריירה": נאתכו על מיניו לקפטן הנבחרת
רונאלדו הישראלי? ברשת התלהבו מהבכורה של ערן לוי מול רומניה

ומה עם ניר קלינגר? ובכן, חברי ההנהלה יבקשו בישיבה למנות לפחות אחד או שניים מהם לתפקיד חבר בוועדת האיתור. אם כך, נראה כי לפחות אחד מהם יצביע בעד קלינגר ואז העניין יוכרע באמצעות חברי וועדה נוספים. "עוד לא החלה ההצבעה, ואתה מבין שיש הרבה פוליטיקה בבחירת המאמן הבא", אמר אתמול אחד מחברי ההנהלה. "אנחנו לא ניתן לזה יד. אם צריך, נעכב את בחירת המאמן עד שנדע שהבחירה נקיה מניגוד עניינים או אינטרסים", אמרו. כך או כך, עופר עיני הנחה את חברי ההנהלה לקבל החלטה כבר מחר. הוועדה תתבקש לאתר מאמן תוך חודש. "מה שבטוח, יהיה שמח בוועדה ברביעי", הבטיח אחד מחברי ההנהלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חיים רביבו, משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
הרבה פוליטיקה מעורבת. רביבו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully