וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר שוב ינוח בעונת החימר: "אתה מתרחק מהכל, וחוזר בכל הכוח"

השווייצרי, שיאבד את המקום הראשון בעולם אחרי ההפסד במיאמי, שוב לא ישחק ברולאן גארוס, ויקווה שגם הפעם זה יעזור לו בווימבלדון: "אני מנסה להבין דברים, עכשיו יהיה לי זמן"

הטניסאי השווייצרי רוג'ר פדרר, טורניר מיאמי. GettyImages
לראשונה מאז 2014, שני הפסדים ברציפות. פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר הודיע רשמית שגם השנה הוא ינוח לאורך כל עונת החימר ולא ייקח חלק בטורניר רולאן גארוס. פדרר בן ה-36 נראה הלילה (בין שבת לראשון) מעט מותש וחסר אנרגיות כשהפסיד במשחקו הראשון בטורניר מיאמי למדורג 175 בעולם תנאסי קוקינאקיס, 3:6, 6:3, 7:6 (4), והשוויצרי יפסיד בשבוע הבא את המקום הראשון בעולם לרפאל נדאל. בגיל 36 פדרר כבר מכיר היטב את עצמו, את מגבלותיו, וגם הוא מודה שעכשיו זה זמן טוב לנוח, ולחזור עם אנרגיות מחודשות לעונת הדשא.

זו השנה השנייה ברציפות שבה פדרר מדלג על עונת החימר, כשגם הוא זוכר שההחלטה השתלמה עבורו אשתקד, כשהחמיץ את הגרנד סלאם הפריסאי אבל לאחר מכן זכה בווימבלדון. פדרר, שספג מול קוקינאקיס, האוסטרלי בן ה-21, הפסד שני ברציפות לראשונה מאז 2014, יאבד את המקום הראשון בדירוג העולמי לנדאל ב-2 באפריל, אחרי שהשלים 309 שבועות בפסגה העולמית. הוא יקווה בווימבלדון לחזור שוב לפסגה.

הטניסאי האוסטרלי תנאסי קוקינאקיס. GettyImages
פדרר הודה: "הוא פשוט היה טוב ממני". קוקינאקיס/GettyImages
הטניסאי השווייצרי רוג'ר פדרר, טורניר מיאמי. GettyImages
בשנה שעברה זה עבד לו. רוג'ר/GettyImages

"כן, החלטתי לא לשחק", אמר פדרר על עונת החימר, "גם בשבוע שעבר לא שיחקתי טוב מדי, ככה הרגשתי לפחות. זה לא משהו חדש, לדעתי. אני מנסה להבין דברים, כך ש... עכשיו יהיה לי זמן.

"אני אדם שחושב חיובי, אני מרגיש שכל משחק הוא הזדמנות חדשה, במיוחד אחרי הפסדים. ברור שאני בדאון עכשיו, אני מאוכזב, אני קצת מתוסכל שלא מצאתי את הדרך לנצח, זה מצער אבל ככה זה עובד.

"בסופו של דבר זה די פשוט. אתה חוזר לאימונים, או יוצא לחופשה, ממש לוקח הפסקה, מתרחק מהכל, ואז כשאתה חוזר למגרש האימונים או לעבודה, מה שזה לא יהיה, אתה עושה את זה ב-100 אחוז".

הפעם האחרונה שבה פדרר הפסיד בשני משחקים רצוף היה ב-2014, אחרי שנוצח מול ואוורינקה בגמר מונטה קרלו ואחר כך בסיבוב הראשון ברומא לז'רמי שארדי. גם הפעם הוא ספג את ההפסד השני ברציפות אחרי הפסד בגמר של טורניר (אינדיאן וולס, מול דל פוטרו), רק שהפעם ההפסדים מגיעים אחרי פתיחת עונה של 0:17.

"אני מרגיש שלא הרגשתי טוב את הכדור", אמר פדרר, "מבחינת תנועה הדברים עבדו טוב. זה מאכזב, אני לא יודע למה לא הצלחתי להתקרב לרמה שתשמח אותי. לפעמים יש משחק כזה, ופשוט צריך למצוא את הדרך לנצח, הפעם לא מצאתי. הוא פשוט היה טוב יותר".

עוד באותו נושא

מיאמי: רוג'ר פדרר הודח בסיבוב השני ויאבד את המקום הראשון בדירוג

לכתבה המלאה

ובינתיים, דל פוטרו מצייץ אחרי פגישה עם מעריצה: "כשמשאירים אותך בלי מילים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully