וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: רוג'ר פדרר הודח בסיבוב השני ויאבד את המקום הראשון בדירוג

השוויצרי ספג הפסד שני רצוף, הפעם 3:6, 6:3, 7:6 למדורג 175 בעולם תנאסי קוקינאקיס, ויאבד את הבכורה לנדאל: "אחרי משחק כזה, זה העונש שמגיע לי". גם סימונה האלפ, המדורגת 1 בנשים, בחוץ

טניסאי שוויצרי, רוג'ר פדרר, מאוכזב. AP
לקראת תקופה פחות טובה? פדרר/AP

טורניר מיאמי מסבב הפרמייר מנדטורי של ה-WTA והמאסטרס 1,000 של ה-ATP נמשך הלילה (בין שבת לראשון) וסיפק הפתעה גדולה: המדורג 1 בעולם רוג'ר פדרר הודח כבר בסיבוב השני עם הפסד 3:6, 6:3, 7:6 למדורג 175 בעולם, האוסטרלי תנאסי קוקינאקיס. המשמעות: היריב הוותיק רפאל נדאל יחזור על חשבונו למקום הראשון בעולם.

"אחרי משחק כזה, זה העונש שמגיע לי", הודה פדרר בסיום. עד כמה ההפסד הזה מפתיע? קוקינאקיס הוא המדורג הכי נמוך שמנצח את המדורג 1 בעולם מאז שפרנסיסקו קלאבט הדהים את לייטון יואיט ב-2003. עבור פדרר עצמו מדובר בהפסד שני רצוף, כמובן, אחרי ההפסד בגמר אינדיאן וולס. זוהי הפעם הראשונה מאז 2014 שהוא מפסיד פעמיים ברצף.

פדרר שמר על ג'נטלמניות בסיום ושיבח את האוסטרלי, שבעברו הוזכר כפוטנציאל להגיע רחוק הרבה יותר, אבל נעצר בגלל פציעות. השניים אף התאמנו יחדיו בעבר, ופדרר סיפר ש"תמיד אהבתי את המשחק שלו. אני שמח שהוא מציג יכולת כל כך טובה, זה משחק גדול בקריירה שלו ואני מקווה שזו התחלה של דברים גדולים עבורו".

אמש נוצחה גם המדורגת 1 בטורניר הנשים - סימונה האלפ - שהפסידה 3:6, 6:2, 6:3 לאגניישקה רדוואנסקה (32).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully