וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי הרוש: "הוכחנו שאנחנו אנושיים וגם יכולים להפסיד"

25.3.2018 / 8:29

הפועל חולון הפסידה לירושלים בבית, והקפטן יודע: "הם היו פשוט גדולים עלינו בריבאונד". שלושה אוהדים מקומיים עוכבו בעקבות תקריות עם אוהדי ירושלים, המנהלתקנסה את הפועל חולון

one

בפעם השנייה בלבד בסיבוב השני, ירדה אמש (שבת) הפועל חולון כמנוצחת ממשחק ליגה, לאחר הפסד 88:86 להפועל ירושלים באולמה הביתי. היה זה הפסד הבית השני בלבד של חולון העונה, אחרי תשעה ניצחונות ביתיים רצופים, וגם הוא לא יוריד את חולון בשלב הזה מהמקום הראשון בטבלה, כשהיא תוכל לשמור עליו בתום הסיבוב השני אם תנצח את עירוני נהריה בחוץ בשבוע הבא, או לחילופין מכבי תל אביב לא תנצח את אחד משני משחקיה הנותרים.

קיילין לוקאס, שחקן הפועל ירושלים, תמיר בלאט, שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
הפסד ביתי נדיר. תמיר בלאט מול קיילין לוקאס/קובי אליהו

חולון הציגה כדורסל לא יציב לאורך שלבים ארוכים של המשחק. היא פתחה נהדר את המשחק, עלתה ל-4:12, אך נתנה לירושלים לחזור מהר. ברבע השלישי פתחו הסגולים יתרון דו ספרתי בעיקר בזכות דקות נהדרות של גלן רייס ג'וניור שקלע שלוש שלשות רצופות מטווחים לא הגיוניים, אך לסוף הרבע השלישי ירדה ביתרון 2 נקודות בלבד. בסיום הסגולים ביצעו מספר טעויות, עם איבודי כדור מיותרים, ויצאו מאוכזבים.

"לא חושב שהייתה איזושהי נקודה שאיבדנו את המשחק, אני חושב שלאורך כל המשחק הם היו פשוט גדולים עלינו בריבאונד. לא היינו מספיק מרוכזים ואגרסיביים בריבאונד, 19 ריבאונד בהתקפה זה יותר מדי", סיכם הקפטן שלומי הרוש, "הוכחנו שאנחנו אנושיים וגם יכולים להפסיד, רצנו יפה עד עכשיו, זה קורה לכולם".

בסיום המשחק החלו מספר תקריות בין אוהדי חולון לאוהדי ירושלים. בתקרית הראשונה ניסו האוהדים הסגולים להגיע לאזור יציע ירושלים על הפרקט, כשהמאבטחים חוסמים אותם ומעכבים אוהד אחד. באירוע השני, מאבטחים מנעו תגרה בין מחנות האוהדים בחניה שיועדה לאוהדי ירושלים, ובמקרה הזה עוכבו שני אוהדים נוספים. בנוסף, מנהלת הליגה לא נותרה אדישה לכך והשיתה קנס בסך 10 אלף שקלים על הקבוצה, לאחר שלא עמדה בדרישת המנהלת לפנות את שלוש השורות הראשונות מאחורי ספסל ירושלים, או לחילופין להציב מחסום מפרספקס בין הספסל ליציע. מלבד מאבטחים מקומיים שחצצו בין הקהל לספסל, הציבה ירושלים חברת אבטחה משלה לצורך הזה.

מי ששב השבוע לאימוני הקבוצה הוא קורי וולדן, שלא שיחק מאז פציעתו בברך במהלך חודש ינואר. וולדן, שהיה אחד השחקנים המשמעותיים של הסגולים העונה, צפוי לחזור לפרקט בשבוע הבא נגד נהריה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully