וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור ינותח ב-2 באפריל. לא יחזור למגרשים לפני אוקטובר

25.3.2018 / 8:13

בלם באר שבע נפגש עם רופא נבחרת פורטוגל ונקבע תאריך. לפי התכנון הראשוני ויטור יישאר בפורטוגל בחודש הראשון ויחליט אם להשתקם בישראל. אוראל דגני ואדי גוטליב הוזכרו כמועמדים לחיזוק

צילום מסך

מיגל ויטור יערוך בשני באפריל ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת הקדמית. הבלם שהתייעץ עם רופאים בימים האחרונים החליט סופית לעבור את הניתוח ואחרי פגישה עם רופא הנבחרת הלאומית של פורטוגל הוחלט על תאריך הניתוח כשהאורטופד של הנבחרת ד"ר חוסה קרלוס נורונחה הוא זה שיבצע אותו.

עוד בנושא:

מיגל ויטור: "אחזור כדי להניף את צלחת האליפות. יאללה הפועל"
הוועדה שבחנה את מקרה שיר צדק: "החברה הרפואית הודתה כי ייתכן שנפלה טעות"

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יחזור רק בעונה הבאה. מיגל ויטור/ברני ארדוב

אגב, הסיבה שוויטור לא עובר מיידית את הניתוח היא שהרופא של פורטוגל נמצא עם הנבחרת וגם שבימים אלו ויטור יכין תוכנית שיקום. לפי התכנון הראשוני ויטור יישאר בחודש הראשון בפורטוגל ורק לאחריו תיעשה הערכה מחדש האם להשלים את השיקום בארץ מולדתו או לחזור לישראל להמשך השיקום. בכל מקרה, ויטור יחמיץ את תחילת העונה הבאה ויחזור רק לאחר פתיחת הליגה כשההערכה הראשונית היא שתקופת ההחלמה תהיה בין שישה לתשעה חודשים והמשמעות היא שבמקרה הטוב ויטור יחזור באוקטובר.

בבאר שבע עדיין לא קיבלו החלטה אם להתחזק בבלם זר או בבלם ישראלי נוסף, כשאוראל דגני ואדי גוטליב בלמיה של הפועל תל אביב הוזכרו כמועמדים לחיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully