וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור: "אחזור כדי להניף את צלחת האליפות. יאללה הפועל"

בלם הפועל באר שבע הודה לאוהדים על התמיכה ועדכן לגבי מצבו: "חזרתי לפורטוגל כדי להתחיל לטפל בפציעה שלי. לעולם לא אשכח את התמיכה. בהצלחה לשחקנים ולצוות במשחקי הפלייאוף"

מערכת וואלה!

לפני כשבוע הודיעה רשמית הפועל באר שבע כי מיגל ויטור החליט לעבור ניתוח שחזור לרצועה, לאחר שנפצע חמש דקות בלבד מפתיחת משחק הליגה מול בני סכנין. היום (שבת) פרסם הבלם הפורטוגלי פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, ובו הודה לאוהדי האלופה על התמיכה שגילו כלפיו.

"אני רוצה לעדכן אתכם שחזרתי לפורטוגל על מנת להתחיל לטפל בפציעה שלי", כתב. "לאוהדי הפועל באר שבע, תודה רבה על כל התמיכה. האמינו לי, לעולם לא אשכח זאת. לשחקנים והצוות המקצועי, בהצלחה בכל משחקי הפלייאוף. המחשבות שלי יהיו אתכם. אחזור כדי להניף את צלחת האליפות. יאללה הפועל".

בהודעה שפרסמה האלופה בשבוע שעבר, נכתב: "למרות שבדיקת ה- MRI הראתה כי החבלה שנגרמה למיגל ויטור לא גרמה לשחקן קרעים במיניסקוסים או ברצועות, ביקש השחקן לקיים התייעצות בנושא. כזכור, במהלך משחק אלוף האלופים קרע ויטור את הרצועה הצולבת, ואז החליט צוות רפואי פורטוגלי ביחד עם הצוות הרפואי של הפועל באר שבע על טיפול מחזק ומשמר, כפי שנעשה בהצלחה בפציעה בברכו הראשונה של השחקן. לאחר שני מקרים של אי יציבות בברך, ביקש השחקן את ההתייעצות עם הצוות הרפואי, במהלכה הביע את רצונו לעבור ניתוח שיחזור לרצועה למרות שלברך לא נגרם נזק במשחק האחרון. הוחלט כי מיגל יצא לפורטוגל בימים הקרובים שם יעבור את הניתוח".

עוד בנושא:

הוועדה שבחנה את מקרה שיר צדק: "החברה הרפואית הודתה כי ייתכן שנפלה טעות"
הפועל באר שבע: הבדיקה של ברדה נדחתה, לא יחזור לשחק העונה

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
התרגש מהתמיכה לה זכה. ויטור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully