וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "מקווה שהשחקנים יבינו שאי אפשר להצליח מתהילה"

מאמנה הזמני של נבחרת ישראל סיכם קדנציה קצרה במיוחד והפסד לרומניה: "במחצית הראשונה לא שיחקנו כמו שצריך". ערן לוי על הבכורה: "אני כבר 32, עברתי 9 קבוצות וזה עדיין היה מרגש"

אלון חזן המאמן הזמני של נבחרת ישראל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
אלון חזן, המאמן הזמני של נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הבכורה הסתיימה בהפסד. חזן/ברני ארדוב

נבחרת ישראל הפסידה הערב (שבת) בנתניה 2:1 לנבחרת רומניה במשחק ידידות. אלון חזן עמד על הקווים בהיעדרו של מאמן קבוע ואפשר הופעות בכורה לשישה שחקנים - ערן לוי, דיא סבע, דור מיכה, אלון תורג'מן, לואי טהא וחנן ממן. תומר חמד כבש ראשון אחרי בישול מבריק של ביברס נאתכו (63), אך ניקולאה סטנצ'ו (60) וג'ורג'ה צוקודאן (82) השלימו מהפך.

"במחצית הראשונה לא שיחקנו כמו שצריך, חבל שלא ידענו לנצל את היתרון שלנו בחצי השני, אבל זה הכדורגל", סיכם אלון חזן. "המטרה היתה שהשחקנים שנכנסים במחצית יעירו את המשחק, וזה מה שקרה. אני מקווה ששחקני הנבחרת יבינו שאי אפשר להצליח מתהילה, צריך לעבוד קשה. המאמן הבא יצטרך לראות בעיניים נקיות מה יעשה בהמשך, יש הרבה עבודה, כל מאמן צריך לקבל החלטות איך שהוא רואה את המצב. אני מאחל למי שיגיע שיוביל אותנו לדרך טובה ותוצאות טובות".

על הופעת הבכורה של ערן לוי אמר: "צריך להסתכל בעיניים מקצועיות, הגיל לא משנה, צריך לראות מי בכושר הנוכחי הכי טוב בליגה. מי שהכי טוב כרגע צריך לשחק".



עוד בנושא:

נבחרת ישראל הפסידה 2:1 לנבחרת רומניה

שחקן נבחרת ישראל תומר חמד. ברני ארדוב
השער לא הספיק. חמד/ברני ארדוב

ערן לוי שנכנס להופעת בכורה במדים הלאומיים עפ פתיחת המחצית השנייה, אמר: "כיף, מרגש, אני בן 32, עברתי תשע קבוצות ועדיין התרגשתי. הביקורות על הזימון שלי? למדתי לחיוןת עם זה - לא לקבל את זה - אבל זה לא רלוונטי מה אני אגיד פה, אני צריך לדבר במגרש. קצת פספסנו, אבל ברמות הגבוהות אתה מפסיד אם אתה מחמיץ. הגענו לכמה הזדמנויות, במיוחד במחצית השנייה וחבל שלא הבקענו".

תומר חמד שכבש בדקה ה-60, אמר: "המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה, לקח לנו הרבה זמן להתחבר. נראינו בסדר גמור אחרי שלא היה לנו הרבה זמן להתכונן. בסופו של דבר יהיה מאמן קבוע והוא יהיה כבר במשחק הבא. ברור שבמשחקים הבאים כבר נצטרך לבוא עם דרך ושיטה, כשכולם יודעים מה הם צריכים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully