וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הפסידה לנבחרת רומניה 2:1 במשחק ידידות

תומר חמד העלה את הכחולים ליתרון בדקה ה-60, אבל ניקולאה סטנצ'ו המצוין השווה בדקה ה-63 ובישל לג'ורג'ה צוקודאן את שער הניצחון בדקה ה-82. שישה שחקנים ערכו הופעות בכורה, אבל החבורה של אלון חזן הציגה משחק חלש

    נבחרת ישראל הפסידה הערב (שבת) 2:1 לנבחרת רומניה במשחק ידידות שהתקיים בנתניה. תומר חמד העלה את המאמן הזמני אלון חזן ואת שחקניו ליתרון בדקה ה-60, אבל רומניה הפכה בזכות שערים של ניקולאה סטנצ'ו בדקה ה-63 וג'ורג'ה צוקודאן בדקה ה-82. לואי טהא, דור מיכה, דיא סבע, ערן לוי, אלון תורג'מן וחנן ממן ערכו הופעות בכורה בנבחרת ישראל.

    זה היה משחק של שתי מחציות שונות באופן מובהק מבחינת נבחרת ישראל. המחצית הראשונה הייתה רעה מאוד ומלבד כמה התקפות מעבר, החבורה של אלון חזן לא הייתה בתמונה לאורך מרבית דקות. ההגנה לא הייתה מתואמת ואפשרה לרומנים למצוא שטחים ברחבה, שחקני הקישור התקשו לייצר במשחק מסודר ותומר חמד כמעט לא הופעל. רק אריאל הרוש גילה יכולת משביעת רצון.

    במחצית השנייה הדברים סוף סוף התחילו להתחבר, אולי בחסות ההתלהבות שהביאה הכניסה של דיא סבע וערן לוי כמחליפים. הכחולים הראו נוכחות ברחבה הרומנית, גילו יכול גבוהה ואחרי כמה החמצות, גם כבשו שער קבוצתי יפה, עם בישול של ביברס נאתכו וסיומת איכותית של תומר חמד.

    הספיגה גרמה לרומניה להתעורר וחצי השעה אחרי ה-0:1 של ישראל, הייתה בעיקר של הצהובים. קוסמין קונטרה מיהר לשלוח למגרש כמה שחקנים טריים ואחד מהם - הכוכב הגדול ניקולאה סטנצ'ו מספרטה פראג - סידר את השוויון אחרי שלוש דקות בלבד וגם בישל את שער הניצחון לג'ורג'ה צוקודאן. אלמוג כהן ואלון תורג'מן עוד פספסו הזדמנויות להשוות ובסיום 1:2 לרומניה.

    שחקן נבחרת ישראל, דן איינבינדר. ברני ארדוב
    טוב שזה רק משחק ידידות. איינבינדר ונבחרת ישראל מתוסכלים/ברני ארדוב

    מהלך המשחק

    המשחק טרם החל

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully