וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב בליגת העל: חולון רוצה להבטיח את המקום הראשון נגד ירושלים

מחזיקת הגביע עשויה לקטוף את ראשות הטבלה בתום הסיבוב השני אם תנצח את האלופה בבית (20:30, שידור ישיר בספורט 5+). כ-5,000 סגולים צפויים להעניק אווירה ביתית. בירושלים מחפשים ניצחון שני ברציפות

one

משחקי המחזור ה-21 בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך במשחק החם בו תארח הפועל חולון, מוליכת הטבלה, את האלופה הפועל ירושלים (20:30, שידור ישיר בספורט 5+, שופטים: ספי שמש, ניר מאירסון ואורי שלהבי). זה המפגש ה-90 בליגה הסדירה בין הקבוצות כשהמאזן עומד על 44:45 לטובת ירושלים, כשבמשחקי הבית של חולון היא מוליכה 14:30. בסיבוב הקודם ניצחה ירושלים את חולון בארנה 86:88 בתום דרמה גדולה, אך חולון גמלה לה בחצי גמר גביע המדינה בדרך לזכייה שלה בחודש שעבר.

שחקני הפועל חולון גלן רייס ג'וניור, גיא פניני. קובי אליהו
קרב מסקרן מול האלופה. גלן רייס וגיא פניני/קובי אליהו

הפועל חולון מגיעה למשחק בידיעה שניצחון באולמה הביתי יבטיח לה את המקום הראשון בתום הסיבוב השני, והיא תארח את מכבי תל אביב בסיבוב השלישי. הסגולים נמצאים בכושר מצוין, עם שני הפסדים בלבד ב-18 המחזורים האחרונים, כשאת רוב הריצה הפנטסטית שלהם היא עושה עם שלושה זרים בלבד. ההתרגשות בחולון בעקבות הריצה נמצאת בשיאה, כשההערכות הן שכמו במשחק בשבוע שעבר, כ-5,000 סגולים יגדשו את יציעי האולם החדש. בקבוצה נפגשו במהלך השבוע עם האוהדים בעקבות התקרית במשחק נגד מכבי תל אביב ומקווים לשיפור בהתנהגות, כשקיבלו התחייבות מהקהל לעמידה בסטנדרטים המצופים מהם. קורי וולדן צפוי לחזור לפעילות לראשונה מאז חודש ינואר במשחק נגד נהריה בשבוע הבא.

עודד קטש רשם ניצחון בכורה מחודש כמאמן הפועל ירושלים בניצחון בשבוע שעבר על גלבוע/גליל, אך היכולת של האדומים רחוקה מלהיות טובה. מכת הפציעות שעוברת על ירושלים לא הפסיקה, כשריצ'רד האוול נעדר מהמשחק האחרון בשל פציעה, אך חזר להתאמן ויעמוד לרשותו של קטש בחולון. מנגד, רונלד רוברטס ששיחק, לא התאמן בחלק מאימוני השבוע האחרון אך צפוי גם כן לשחקן. מי שנכנס לנעליו של יוגב אוחיון והיה נקודת האור של האדומים היה בר טימור, שבירושלים מקווים שימשיך לבלוט גם בחולון. הפסד של ירושלים עשוי להוריד אותם בתום המחזור למקום הרביעי בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully