וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי יעבור MRI ובספק לפתיחת הפלייאוף, קר: "מניח שכספי יהיה בסגל"

כוכב האלופה נפצע בצורה אכזרית בברכו ועלול להיעדר שוב תקופה ארוכה. קווין קוק יחליפו בעמדת הרכז. המאמן שחרר מסר מרגיע לגבי עתידו של הפורוורד הישראלי. ג'אבל מגי: "אולי אנחנו מכושפים"

צילום ועריכה: נועם אשל
סטפן קרי גולדן סטייט. AP
הרגע שיעלה לגולדן סטייט באליפות? מגי פוצע את קרי/AP

עונת ה-NBA העמוסה גורמת להרבה מאוד פציעות של שחקני מפתח, אך מה שקורה לגולדן סטייט בחודש האחרון הוא באמת חסר תקדים. אחרי ששיחקה ללא ארבעת שחקני האולסטאר הפצועים שלה בשבוע האחרון, האלופה קיבלה בחזרה את סטף קרי שחזר מפציעה בקרסול אחרי שישה משחקים בחוץ. אלא שקרי שהספיק לקלוע 29 נקודות ב-25 דקות ראה איך כל ה-100 קילוגרמים של ג'אבל מגי נופלים על רגלו השמאלית, מה שגרם לפציעה של הכוכב בברכו השמאלית וכעת הוא בספק גדול לא רק להמשך העונה, אלא גם לפתיחת הפלייאוף.

עוד בנושא:

קרי נפצע בניצחון גולדן סטייט, בוסטון הפצועה הדהימה בפורטלנד
עומרי כספי על השמועות שישוחרר: "לא מרגיש דברים כאלה מתוך המועדון"

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס מול אלכס קארוסו שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
מעמדו לא ברור. כספי/רויטרס

גולדן סטייט כבר הודיעה שקרי סובל מנקע ב-mcl והוא יעבור הערב בדיקת MRI דחופה כשייתכן בתסריט הרע שקרי סובל מקרע ברצועה. "רק ניסיתי לחסום זריקה ורצתי אליו", טען מגי בסיום והוסיף: "זה כמו כישוף או משהו כזה, אף פעם לא הייתי חלק מקבוצה שכולם בה נפצעו, במיוחד שחקני החמישייה. זה די מפחיד אם לומר את האמת".

"נראה מה בדיקת ה-MRI תראה", אמר סטיב קר, "אנחנו לא יכולים לנבא כרגע. הוא שיקם את הקרסול שלו בשבועות האחרונות, התחזק וכעת נפצע בברך. זה פשוט אכזרי". כשנשאל מה גורם למבול הפציעות של קרי העונה, אמר קר: "אנחנו לא עושים שום דבר שונה, זה אקראי. חוסר מזל".

אגב, קר התייחס גם לשמועות על כך שעומרי כספי ייחתך לפני פתיחת הפלייאוף ואמר: "אני מניח שהוא יהיה בסגל לפלייאוף, יש לנו הרבה שחקנים פצועים ופגועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully