וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' לנגפורד נחת בארץ: "אחד המקומות האהובים עלי, מתרגש לחזור"

23.3.2018 / 0:16

אקס מכבי תל אביב נחת בישראל כדי להצטרף לראשון לציון: "דיברתי עם המאמן ועם כולם. הגיוני שהציפיות עלו, הרי אני לא שחקן רע". על הצהובים: "היו שיחות, הם בחרו ללכת בכיוון אחר"

קית' לנגפורד. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
שוב בישראל. לנגפורד/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

בתזמון מושלם, בדיוק אחרי שעונת היורוליג של קבוצתו הקודמת בישראל מכבי תל אביב קרובה לסיום, נחת הלילה (חמישי) בישראל קית' לנגפורד כדי להצטרף לקבוצתו החדשה מכבי ראשון לציון. לנגפורד חתם בתחילת השבוע על חוזה עד לסיום העונה במדים הכתומים, כשהוא מלווה במאמן כושר אישי שאמור להחזיר אותו לעניינים, אחרי חודשיים וחצי ללא פעילות סדירה. בנוסף, הוא צפוי לעזוב בתחילת מאי את ישראל למספר ימים, מסיבות אישיות, כשהנושא סוכם מראש מול ראשון לציון.

"ישראל היא אחד המקומות האהובים עלי, כך שכשהתעוררה ההזדמנות לחזור לפה התרגשתי מאוד", אמר לנגפורד עם נחיתתו, "עבדתי בתקופה האחרונה להישאר בכושר, אבל נלחמתי בכמה פציעות לאחרונה אז אני מחכה לעלות על הפרקט ולראות כמה עבודה עוד נשארה לי. אני יודע מספיק על הקבוצה, דיברתי עם המאמן ועם כולם ואני מוכן לשחק. צריך להיות מציאותיים, אני לא אקלע כל זריקה כבר מהפעם הראשונה שאשחק, אבל הגיוני שהציפיות עלו כי אני הרי לא שחקן רע. דיברתי עם הרבה אנשים וגם החברים החדשים שלי לקבוצה מתרגשים. היו שיחות ביני לבין מכבי, אבל הם החליטו ללכת בכיוון אחר ואני מבין את זה, כי יש להם כימיה טובה. מכבי היא מכבי, גם היא לא תגיע לפלייאוף זו אותה קבוצה אם אותה אוהדים. חבל על המצב שלה, אבל זה חלק מהמשחק, היורוליג הוא מפעל קשוח".

עוד בנושא

נבן ספאחיה: "בשנה הבאה יהיה סיפור אחר, למכבי יהיה עתיד ורוד"
יורוליג: ריאל מדריד ניצחה 81:88 את ז'לגיריס קובנה
הפועל גלבוע/גליל: ג'קורי וויליאמס חתם במועדון

קית' לנגפורד שחקן מכבי ראשון לציון. אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
"אני יודע מספיק על ראשון לציון". לנגפורד/אתר רשמי, אתר מכבי ראשון לציון

לנגפורד בן ה-34 החל את דרכו בליגת הפיתוח של ה-NBA וגם קיבל הזדמנות ושני משחקים במדי סן אנטוניו. לאחר שנחתך ממנה עבר לאיטליה ושיחק במדי ביאליה ו-וירטוס בולוניה. בעקבות שנתיים טובות בחימקי מוסקבה, הוא הגיע לראשונה לישראל במהלך עונת 2011/12 והצטרף למכבי תל אביב. אחרי פתיחה מהוססת ולאחר שכבר נשמעו קריאות לחתוך אותו, הוא הפך לשחקן משמעותי בסגל של דיוויד בלאט. הוא היה שותף לזכייה באליפות, גביע ואליפות הליגה האדריאטית, אך למרות ההצלחה לא המשיך אצל הצהובים לעונה נוספת. הוא חזר לאיטליה וחתם במילאנו, ואחרי שתי עונות הגיע לקאזאן, שם שיחק עד שעבר העונה לסין ושיחק במדי שנג'ן לאופרדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully