וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: ג'קורי וויליאמס חתם במועדון

22.3.2018 / 19:43

הקבוצה של אריאל בית הלחמי מתחזקת בפורוורד/סנטר ששיחק העונה בליגת הפיתוח של ה-NBA. וויליאמס מחליף את טיילר סטון והוא הזר האחרון שהקבוצה יכולה לצרף העונה

one

הפועל גלבוע/גליל החתימה הערב את הפורוורד/סנטר האמריקאי ג'קורי וויליאמס, שיסיים מחר (שישי) את העונה הרגילה בליגת הפיתוח של ה-NBA ויצטרף אל הקבוצה בתחילת השבוע הבא. וויליאמס הוא הזר האחרון שיכולה הקבוצה של אריאל בית הלחמי לצרף העונה והוא מחליף את טיילר סטון, שעזב את הקבוצה לפני שלושה חודשים ומאז הגיעו רק מחליפים זמניים. בקבוצה שמרו על המהלך בשקט בימים האחרונים וברגע שהחליט וויליאמס לצאת לאירופה שמו את ידיהם עליו והחתימו אותו.

וויליאמס (23, 2.03 מטר) החל את לימודיו במכללת ארקנסו ושיחק שם במשך שלוש שנים, בין היתר שיתף פעולה עם שחקן הקבוצה בעונה שעברה מייקל קוואלס. בסוף עונתו השלישית שוחרר מארקנסו בשל מספר תקריות ביחד עם שני שחקנים נוספים ולאחר שנה מחוץ למשחק, סיים את קריירת המכללות שלו במכללת מידל טנסי סטייט, שבה פרח עם 17.3 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למשחק ואף נבחר לשחקן השנה בקונפרס USA כשהוא חולק את חמישיית העונה ביחד עם הישראלי איגור קולשוב. בקיץ האחרון שיחק בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי גולדן סטייט ואף חתם על חוזה למחנה האימונים הסופי של קליבלנד, אבל שוחרר אחרי פחות מ-24 שעות כדי לפנות מקום ללא אחר מאשר דויין וייד.

עוד בנושא
קשה, אבל אפשרי: כך מכבי תל אביב תעפיל לשלב ההצלבה של היורוליג
גם מהפכת דני פדרמן נכשלה: מכבי תל אביב מתקשה לחזור לימיה הגדולים
אחד היעדים המרכזיים של מכבי תל אביב לקיץ: להחתים את איגור קולשוב

ג'קורי וויליאמס שחקן מידל טנסי. GettyImages
בא לגליל בחור חדש. ג'קורי וויליאמס/GettyImages

לאחר מכן עבר לקבוצת הפיתוח של קליבלנד וב-49 משחקים רשם 15.4 נקודות ו-7.6 ריבאונדים למשחק. גלבוע/גליל תתארח ביום שני הקרוב ברוממה אצל נועלת הטבלה מכבי חיפה בתקווה לשים את התקופה הרעה מאחוריה כשוויליאמס לא צפוי להיות חלק מסגל הקבוצה למשחק, כמו גם הרכז יחזקאל סקוורר שקרע את רצועת פיקת הברך וגמר את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully