וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תערוך משחק אימון כדי להריץ את עומר אצילי

22.3.2018 / 10:07

הקשר לא חזר לסגל של קרויף למרות שהודיע שהוא כשיר ומוכן לשחק. הצהובים סיכמו על מפגש עם מ.ס. אשדוד בשבוע הבא, בתקווה שגם שרן ייני יוכל לשחק. שחקן: "אנחנו עדיין תלויים בעצמנו"

צילום מסך

מכבי תל אביב נהנית מפגרת הליגה בת שבוע ותערוך במהלכה משחק אימון שמטרתו העיקרית להריץ את עומר אצילי בזמן אמת לפני שהוא חוזר לסגל. כפי שכבר פורסם כאן, ג'ורדי קרויף החליט לא להחזיר את אצילי לסגל למרות שהשחקן כבר הודיע בחשבון האינסטגרם שלו לפני שבועיים שהוא מרגיש כשיר ומוכן לשחק. קרויף החליט שהוא רוצה שהשחקן יעבור טבילת אש במשחק אימון ואז יחזור לשחק במשחקי הפלייאוף העליון.

עוד בנושא

מכבי תל אביב שוקלת לרכוש את חלוץ עירוני רמת השרון קייס גאנם
דיווח: ג'ורדי קרויף מועמד למשרת המנהל הספורטיבי של סוסיאדד

שחקן מכבי תל אביב עומר אצילי. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עדיין בהרצה. עומר אצילי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

אתמול סיכמו במכבי תל אביב על קיום משחק אימון מול מ.ס. אשדוד ביום חמישי בעוד שבוע. מאוחר יותר ביקשו האשדודים להעביר את המשחק ליום ששי בבוקר, לפני כניסת ליל הסדר, וכעת שוקלים במכבי תל אביב אם להיענות לבקשה להזיז ביום את המשחק מאחר שהדבר יקצר את הזמן שיש לשחקנים לנוח עד המשחק מול מכבי נתניה ביום שלישי שלאחר מכן. במכבי תל אביב מקווים שגם שרן ייני יוכל ליטול חלק לכמה דקות במשחק האימון. קפטן הקבוצה עדיין לא מתאמן עם חבריו וזאת בשל אותה מכה שספג ברגלו במשחק מול הפועל באר שבע.

רק אתמול החלו שחקנים בקבוצה להשתחרר מההפסד להפועל חיפה בתחילת השבוע. במכבי תל אביב החליטו לוותר על אימון רגיל אתמול ולשבור שגרה עם יציאה למועדון ספורט בתל אביב, שם עשו השחקנים פעילויות ספורטיביות מגוונות שאינן קשורות ישירות לכדורגל. "אנחנו עדיין תלויים בעצמנו", אמר הבוקר אחד השחקנים. "זה המסר שג'ורדי מעביר מאז ההפסד להפועל חיפה. אם ננצח את שני המשחקים הקרובים בנתניה מול מכבי נתניה והפועל באר שבע, נחזור למרוץ לאליפות".

מחר ייצאו השחקנים לשלושה ימי חופש. וידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ' נמצאים עם הנבחרות שלהם (איסלנד וסרביה) בחו"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully