וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן: "עתידי יוכרע עוד לפני המונדיאל, אני רוצה ראש שקט"

כוכב אתלטיקו שחרר סוג של הצהרה לגבי עתידו כשאמר ל"לאקיפ": "ביקשתי מאחותי (שמייצגת אותו) לסיים את זה לפני רוסיה". קוסטה: "הוא ביקש ממני שאגיע לאתלטיקו, לא נראה לי שיעזוב"

one

זה לא סוד שאנטואן גריזמן כוכבה של אתלטיקו מדריד ונבחרת צרפת הוא שחקן מחוזר מאוד. היום (רביעי) השחקן שחרר סוג של הצהרה לגבי עתידו כשאמר ל"לאקיפ" הצרפתי: "עתידי יוכרע עוד לפני המונדיאל". גריזמן, שהוביל את הטריקולור לגמר היורו האחרון, הבהיר כי הוא רוצה להתרכז בנבחרת במונדיאל הקרוב ולכן הוא רוצה להזים את השמועות ולהחליט עוד לפני הגביע העולמי מה תהיה תחנתו הבאה או שמא הוא נשאר באתלטיקו.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
יישאר או יעזוב? גריזמן/רויטרס

כזכור, גריזמן היה מחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד בקיץ הקודם אך הוא נשאר בסופו של אתלטיקו, שלא היתה יכולה לרכוש לו מחליף בשל עונש ההעברות שקיבלה. בינואר האחרון גריזמן הכחיש שהגיע לסיכום עם ברצלונה אחרי שבתקשורת הקטלאנית דיווחו שהוא כבר סגור בקבוצה לעונה הבאה.

"אני רוצה להגיע לרוסיה עם ראש פתוח משוחרר מדאגות ואני חושב שזה גם מה שכולם רוצים. זה לא עניין של לדעת איפה אני אשחק, זו יותר העובדה שאני מקבל כל הזמן טלפונים ונשאל, 'אז, מה אתה חושב על זה', 'אתה רוצה לשחק שם'?", אמר גריזמן ל"לאקיפ".

גריזמן הוסיף: "אמרתי לאחותי (שמייצגת אותו) שאם אשאר או לא, זה צריך להיפתר לפני המונדיאל. החזרה לנבחרת עזרה לי. בינואר גם דייגו קוסטה הגיע וזה הוריד ממני הרבה לחץ, זה עזר לי".

קוסטה עצמו התייחס במסע"ת של נבחרת ספרד לאפשרות שגריזמן יעזוב את אתלטיקו ואמר: "אני חושב שהוא יישאר. כשלא הייתי שם, הוא ביקש ממני להגיע לאתלטיקו ועכשיו כשאני פה הוא יעזוב? אני לא חושב".

גריזמן לא פתח טוב את העונה הנוכחית, אך מאז שקוסטה הגיע בינואר הוא לוהט וכבש כבר 16 שערים, כולל 10 בשבעת המשחקים האחרונים שלו. האם דייגו סימאונה ייאלץ להיפרד ממנו בקיץ? את זה נדע בעוד פחות משלושה חודשים.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully