וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "נילחם עד הסוף כל עוד יש לנו סיכוי לעלות לפלייאוף"

21.3.2018 / 16:50

מאמן מכבי תל אביב ערך מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מחר (חמישי, 21:05, ערוץ 10) עם פנאתינייקוס ביד אליהו: "אני מאמין בשחקנים. נצטרך להילחם ולשחק הגנה טובה כדי לנצח"

one

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לפני משחקה הביתי נגד פנאתינייקוס במסגרת המחזור ה-28 של היורוליג שייערך מחר בשעה 21:05 (שידור בערוץ 10). הצהובים מגיעים להתמודדות אחרי הפסד במחזור אמצע השבוע לפנרבחצ'ה, שהם יודעים שהפסד נוסף עלול להרחיק אותם מאוד מהשמינייה הראשונה שמובילה לפלייאוף.

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא חושבים על מה שקרה נגד פנרבחצ'ה, היה משחק קשה. עכשיו יש לנו משחק חדש וחשוב נגד פנאתינייקוס. ננסה למצוא את האנרגיה הנכונה, להתכונן טוב ולנצח את המשחק. כל משחק הוא הזדמנות חדשה. אני לא חושב שיש לשחקנים בעיה של ביטחון, אני מאמין בהם וגם הם מאמינים שאפשר לעלות לשלב הבא. העתיד? אני לא רוצה לדבר עליו. אני מתרכז כרגע במה שקורה ביורוליג ובליגה הישראלית".

עוד בנושא:

אוברדובליץ: כשמכבי תל אביב צילמה את פנרבחצ'ה טסה ל-21 מ-21
נבן ספאחיה: "אנחנו קבוצה חדשה שעדיין לומדת לשחק ביורוליג"
יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 87:73 בחוץ לפנרבחצ'ה

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. GettyImages
"ננסה לעצור גם את קלאתיס". נבן ספאחיה/GettyImages

עוד הוסיף: "ניק קלאתיס? הצלחנו לעצור השנה הרבה שחקנים טובים וננסה לעצור גם אותו. אנחנו לא קבוצה עמוקה כמו פנרבחצ'ה למשל, אני צריך ללמוד איך לנצל את הסגל שלי בצורה הכי טובה. אנחנו נצטרך להילחם ולשחק הגנה טובה כדי לנצח. אנחנו נילחם, וזה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות. יש אמונה. אם היינו מנצחים את חימקי היינו עם רגל אחת בפלייאוף. אנחנו נילחם עד הסוף כל עוד יש סיכוי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully