וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "אנחנו קבוצה חדשה שעדיין לומדת לשחק ביורוליג"

מאמן מכבי תל אביב ניסה לתרץ את הכניעה ללא תנאי במפגש היורוליג מול פנרבחצ'ה: "ז'ליקו והקבוצה שלו שיחקו מדהים. ניאבק עד הסוף על הטופ 8". טיוס: "בבית צריך לנצח את פנאתינייקוס"

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
עדיין קבוצה חדשה? ספאחיה/GettyImages

מכבי תל אביב ספגה הערב (שלישי) הפסד 73:87 לפנרבחצ'ה והסתבכה מאוד בקרב על המקום בין שמונה הגדולות ביורוליג. החבורה של נבן ספאחיה נכנעה ללא תנאי לחבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' ונראה שתתקשה להשיג את המקום בטופ 8 במחזורים שנותרו עד הסיום".

המאמן הקרואטי ניסה לתרץ את ההפסד בסיום ואמר: "לצערי הקבוצה שלי הפסידה ליריבה טובה יותר. היו לנו כמה דקות טובות ואנחנו יכולים להיות מרוצים מכך. אבל בשביל לשחק ברמות האלו אתה צריך לשחק טוב במשך 40 דקות וזה לא קרה. היום שיחקנו נגד קבוצת טופ יורוליג שהראתה איך צריך לשחק כדורסל הן מבחינה התקפית והן הגנתית. לקבוצה שלי היה קשה עם זה שכל פעם שהצלחנו לעצור אותם מתחת לסל הם הצליחו לקלוע שלשות. זוהי ההוכחה לאיכויות המדהימות של שחקני פנרבחצ'ה. אני רוצה לברך את ז'ליקו והקבוצה שלו על כדורסל מדהים. הגיע להם לנצח".

ספאחיה הוסיף: "בנוגע לקבוצה שלי, אנחנו קבוצה חדשה לגמרי, עם שחקני חדשים לגמרי. אנחנו עדיין לומדים לשחק ביורוליג. שני ההפסדים האחרונים גרמו לנו לאבד את המקום השמיני. אך אנחנו ניאבק עד הסוף בשלושת המשחקים שנותרו ואני מקווה שהמשחק מול פנאתינייקוס בו הקהל הביתי ידחוף אותנו יהיה השלב הראשון בדרך להשגת המטרה (המקום בטופ 8)".

ג'ונה בולדן, דשון תומאס, אלכס טיוס שחקני מכבי תל אביב מחכים לריבאונד, ביניהם ניקולו מלי שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
לא כוחות. מלי מול שחקני מכבי תל אביב/GettyImages

הסנטר אלכס טיוס ניסה להיות אופטימי ואמר: "זה היה משחק קשה. אנחנו צריכים למצוא דרך להישאר במשחקים כאלו ולהשיב מלחמה כדי לנצח את המשחק. היום נחלשנו ככל שהמשחק התקדם ואסור שזה יקרה. למשחק הזה לא תהיה השפעה על המפגש מול פנאתינייקוס. אנחנו צריכים לבוא ולנצח מול הקהל הביתי שלנו. זה הרי משחק יורוליג אחרון בעונה הזאת עבורם".

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ' אמר: "התחלנו בצורה עצלה מאוד ברבע הראשון. קודם כל ההגנה שלנו לא הייתה ברמה מספקת כדי לשחק מול מכבי הזו. שינינו הכול ברבע השני, קודם כל התחלנו לשחק בצורה אגרסיבית יותר בכל המגרש. הצלחנו לחטוף כדורים, לרוץ טוב יותר ולרווח את המגרש. המשכנו לשחק כך גם במחצית השנייה והיה חשוב להמשיך כך ולהיות טובים בהרבה דברים. למכבי יש הרבה איכות אינדיבידואלית, היא משחקת הרבה משחק של בידודים. יש לה שחקנים גבוהים שרצים בכל המגרש. דיברנו לפני המשחק על זה שיישב לנו בראש המשחק בו הפסדנו בתל אביב בסיבוב הראשון. הפעם אני חושב ששיחקנו טוב. ברכות לשחקנים על הניצחון וכמובן תודה לאוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully