וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון דיברתולומאו: "לא האמנתי שאשחק מול קבוצה של אוברדוביץ'"

19.3.2018 / 19:42

קפטן מכבי תל אביב נתן כבוד לפנרבחצ'ה ומאמנה לפני מפגש היורוליג (ג', 19:45, אפיק 14) בין שתי הקבוצות. אלכס טיוס: "חייבים לשחק עם קשיחות ואנרגיה". אוברדוביץ': "מצפה לאווירה טובה"

one

מכבי תל אביב הגיעה היום (שני) לטורקיה לקראת המשחק נגד פנרבחצ'ה מחר במחזור ה-27 ביורוליג (19:45, אפיק 14). הצהובים מתכוננים לשבוע גורלי במסגרת המאבק על מקום בפלייאוף וביום חמישי יארחו את פנאתינייקוס. מכבי תל אביב מדורגת במקום השמיני אבל לבאסקוניה שדולקת אחריה, יש מאזן זהה. הקבוצה שוהה בטורקיה תחת אבטחה מוגברת.

אלכס טיוס אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להבין מה צריך לעשות מבחינה התקפית והגנתית מול פנר. חייבים לשחק בצורה מסוימת, בקשיחות ועם המון אנרגיה. יש להם קהל טוב, אז צריכים להיות מוכנים. כולם מאמינים. יש לנו עוד ארבעה משחקים ביורוליג. בכל שבוע קורה משהו שונה בליגה. נקווה שנשיג את הניצחון וזה מה שננסה לעשות".

הקפטן ג'ון דיברתולומאו הוסיף: "זה יהיה משחק מאתגר וגדול. צריכים לבוא מפוקסים ועם הרבה אנרגיה, אבל הוכחנו שכשאנחנו במיטבנו, אנחנו יכולים לעמוד מול כל קבוצה. לא האמנתי שאשחק מול קבוצה של אוברדוביץ'. להיחשף למאמנים ושחקנים ברמה כזאת זה תמיד כיף".

מאמן הצהובים, נבן ספאחיה, אמר: "אני לא חושב שהמשחק קריטי, אבל הוא מאוד חשוב. אמרתי לפני חימקי שלהפסיד - בעיקר בבית לקראת הפלייאוף - זה מאוד בעייתי. עכשיו אנחנו הולכים למשחק מול היריבה הקשה ביותר. פנר היא אלופת אירופה, היא אמנם הבטיחה את העלייה, אבל עדיין נאבקת על מיקום. יהיה קשה, אבל נצא לשם וננסה להשיג ניצחון. אנחנו מוכנים. אף אחד לא פצוע, ננסה לעשות את הטוב ביותר בהתחשב בזמן המועט שנותר לנו להכנה".

ספאחיה החמיא למאמן פנרבחצ'ה, ז'ליקו אוברדוביץ': "יש אנשים מיוחדים בעולם והוא אחד מהם, כמו פיל ג'קסון, גרג פופוביץ' ועוד כמה מאמנים. הוא מאמן מצוין, אחד הגדולים. לאוברדוביץ' הראה יכולת, קשיחות ואיכויות בכל מקום שאימן. אני מאוד שמח שאחרי כל השנים אני יכול לשחק עם מולו וללמוד ממנו".

עוד בנושא:

ניצחון בכורה לעודד קטש בהפועל ירושלים, 84:92 על גלבוע/גליל
קית' לנגפורד חתם במכבי ראשון לציון: "רציתי מקום שבו אוכל לשחק, להירגע וליהנות"

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
זמן מועט להכנה. ספאחיה/יוסי ציפקיס

מנגד, פנרבחצ'ה נמצאת במאזן של 8:18 ביורליג והמאמן זליקו אוברדוביץ נשמע דרוך: "מצפים לנו חמישה משחקים תוך תשעה ימים, נצטרך להראות אנרגיות ולהיות מוכנים. למכבי תל אביב יש סגנון ספציפי של משחק, אגרסיביות בהגנה. מכבי תל אביב אוהבת לרוץ ולקלוע מהשלוש, אז חייבים להיות דרוכים בריבאונד ולהציג משחק טוב. אני מצפה ומקווה שתהיה לנו אווירה טובה באולם הביתי שלנו".

(עדכון ראשון: 12:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully