וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' לנגפורד חתם במכבי ראשון לציון: "רציתי מקום שבו אוכל לשחק, להירגע וליהנות"

18.3.2018 / 17:39

הגארד בן ה-34 חתם במכבי ראשון לציון עד תום העונה, וסיפר לוואלה! ספורט על הדרך שלו לכתומים: "עברתי ניתוח בברך, כך שזה המקום המושלם עבורי לבוא ולהירגע, להתחזק, ולהחזיר את הקצב שלי לפני שאני ניגש לעונה הבאה. יורוליג? זו לא הייתה סיטואציה טובה"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של חולון על מכבי תל אביב

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (ראשון) באופן רשמי על החתמתו של הגארד קית' לנגפורד עד לסיום העונה, לאחר שאמש (שבת) הגיעו הצדדים לכדי סיכום בפגישה בין יו"ר הכתומים יצחק פרי לסוכנו של לנגפורד ניק לוטסוס. לנגפורד צפוי לנחות בישראל ביום רביעי, להצטרף לאימוני הקבוצה ולעמוד לרשותו של המאמן שמוליק ברנר כבר למשחק בשבוע הבא נגד בני הרצליה. הוא יביא עמו מאמן כושר אישי כחלק מההסכם.

"הבעלים של הקבוצה והסוכן שלי חברים כבר 30 שנה", סיפר לנגפורד מביתו לוואלה! ספורט, "הוא הציע חוזה טוב לחודשיים וזאת סיטואציה טובה עבורי. דיברנו בתקופה האחרונה עם כמה קבוצות ביורוליג, אבל פעמיים הם העדיפו שחקנים אחרים ופעמיים נוספות זאת לא הייתה סיטואציה טובה מספיק עבורי מבחינת כדורסל. אחרי ההתנסות שלי בסין, אני רציתי מקום שאני אוכל לבוא לשחק, להרגע, ולהנות. עברתי ניתוח בברך כך שזה המקום המושלם עבורי לבוא ולהרגע, להתחזק, ולהחזיר את הקצב שלי לפני שאני ניגש לעונה הבאה".

קית' לנגפורד שחקן מכבי ראשון לציון. אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
יביא עמו מאמן כושר אישי כחלק מההסכם. לנגפורד/אתר רשמי, אתר מכבי ראשון לציון

לנגפורד בן ה-34 החל את דרכו בליגת הפיתוח של ה-NBA וגם קיבל הזדמנות ושני משחקים במדי סן אנטוניו. לאחר שנחתך ממנה עבר לאיטליה ושיחק במדי ביאליה ו-וירטוס בולוניה. בעקבות שנתיים טובות בחימקי מוסקבה, הוא הגיע לראשונה לישראל במהלך עונת 2011/12 והצטרף למכבי תל אביב. אחרי פתיחה מהוססת ולאחר שכבר נשמעו קריאות לחתוך אותו, הוא הפך לשחקן משמעותי בסגל של דיוויד בלאט. הוא היה שותף לזכייה באליפות, גביע ואליפות הליגה האדריאטית, אך למרות ההצלחה לא המשיך אצל הצהובים לעונה נוספת. הוא חזר לאיטליה וחתם במילאנו, ואחרי שתי עונות הגיע לקאזאן, שם שיחק עד שעבר העונה לסין ושיחק במדי שנג'ן לאופרדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully