וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ניצחון בכורה לעודד קטש בהפועל ירושלים, 84:92 על גלבוע/גליל

ג'רום דייסון שיובש ברגעי ההכרעה מול מכבי תל אביב התעורר במאני טיים (18 נק') והרגיע את הארנה. קינזי הוסיף 19 ופרפרוגלו 18 כ"א. פציעה מדאיגה לסקוורר, הריסון קלע 24 למפסידה

one

בשעה טובה ומוצלחת, רשם הערב (ראשון) עודד קטש ניצחון בכורה כמאמן הפועל ירושלים, שגברה על גלבוע/גליל 84:92 בארנה. האלופה שבה למקום השלישי בטבלה, שבוע לפני שהיא יוצאת למשחק חוץ קשה אצל הפועל חולון הלוהטת. האדומים שוב לא הרשימו ואף שמטו יתרון דו-ספרתי מול החבורה הלוחמנית של אריאל בית הלחמי, אך הצליחו בסופו של דבר לשרוד, בעיקר בזכות התעלות ג'רום דייסון במאני טיים. לאחר שיובש ברגעי ההכרעה מול מכבי תל אביב, התעורר הכוכב הגדול ברגעי האמת, ודאג להכניס מעט שקט למערכת. טרנס קינזי סיים כקלע המוביל עם 19 נקודות (11 מ-12 מהעונשין), דייסון הוסיף 18, סטראטוס פרפרוגלו 17 ובר טימור 16.

עודד קטש סיכם את הניצחון: "קשה להתייחס למשחק הזה כהמשך לתהליך, כי איבדנו שני שחקנים מאוד משמעותיים בשבוע אחד. זה גרם לנו לעשות התאמות, וגם העבירות שליאור ספג הוציאו אותנו מתוכנית המשחק. אנחנו בעיקר לוקחים מהניצחון הזה הסתכלות קדימה, אנחנו לא באמת יכולים להירגע".

בצד המפסיד, חשש כבד בגלבוע/גליל מפציעתו של יחזקאל סקוורר, שנפגע במהלך הרבע הרביעי. הגארד פונה לחדר ההלבשה וצפוי לעבור עוד הערב בדיקות בבית החולים, כשהחשש הוא לפגיעה משמעותית בפיקת הברך.

עוד בנושא:

אוהדי הפועל ירושלים: "רוחות של אלימות נושבות בתוכנו"

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש לצד יותם הלפרין. נועם מושקוביץ
מברוק. קטש והלפרין/נועם מושקוביץ
שחקן הפועל ירושלים טרנס קינזי לפני שחקן הפועל גלבוע/גליל זאק לידיי. נועם מושקוביץ
הקלע המוביל. קינזי/נועם מושקוביץ

מהלך המשחק

רבע 1:

ירושלים פתחה בסערה, ברחה ל-0:8, ולאחר מכן ל-3:14, הרבה בזכות טרנס קינזי. ההתקפה של גלבוע/גליל התקשתה להיכנס לעניינים, ובסיום הרבע הראשון הוליכה האלופה 11:23.

רבע 2:

בר טימור הצטרף לחגיגת השלשות, צלף את השישית של ירושלים במשחק בתחילת הרבע השני והעלה את האדומים ל-16:28. האורחת הורידה ל-31:24, ושלשה של דיאנג'לו הריסון משלושת רבעי מגרש קבעה כי תוצאת המחצית תעמוד על 34:40 לירושלמים.

רבע 3:

ספנסר וייס הוריד ל-43:39, ולאחר מכן הריסון וחבריו השלימו קאמבק ועלו ל-47:48. סטראטוס פרפרוגלו קטע את המומנטום עם שלשה, ועם העליה לרבע המכריע הראה לוח התוצאות על 62:62.

רבע 4:

פרפרוגלו ניצל עבירה בלתי ספורטיבית של זאק לידיי כדי לקבוע 64:68. יחזקאל סקוורר נפצע ברגלו והורד לחדר ההלבשה, אולם חואקין שוכמן צלף שתי שלשות והעלה את האורחת ל-77:79, ארבע דקות לסיום. דייסון וטימור השיבו את היתרון לירושלים, ו-36 שניות צלף הראשון שלשה גדולה וקבע 84:88. זה נגמר ב-84:92 לאלופה.

שחקן הפועל ירושלים רונלד רוברטס מול שחקן גלבוע/גליל זאק לידיי. נועם מושקוביץ
רוברטס מול לידיי/נועם מושקוביץ

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: טרנס קינזי 19 (11 מ-12 מהעונשין), ג'רום דייסון 18, סטראטוס פרפרוגלו 17 (4 מ-5 ל-5) ו-8 ריבאונדים, בר טימור 16, רונלד רוברטס 12, 14 ריבאונדים ו-5 חסימות, יותם הלפרין 5, רם אליאספור 3, ליאור אליהו 2 (1 מ-5 מהשדה). קיילין לוקאס שותף (18 דקות) ולא קלע.

קלעו לגלבוע/גליל: דיאנג'לו הריסון 24 (5 מ-7 ל-3), זאק לידיי 22 (7 מ-19 מהשדה) ו-11 ריבאונדים, ג'ייקובן בראון 15 ו-7 אסיסטים, חואקין שוכמן 6, ספנסר וייס 6, יחזקאל סקוורר 5, בן אלטיט 4, טל קרפלס 2.

שחקן הפועל ירושלים בר טימור מול שחקני גלבוע/גליל זאק לידיי, בן אלטיט. נועם מושקוביץ
טימור מול לידיי ואלטיט/נועם מושקוביץ
שחקן הפועל ירושלים קיילין לוקאס. נועם מושקוביץ
לוקאס/נועם מושקוביץ
שחקן הפועל ירושלים יוגב אוחיון. נועם מושקוביץ
אוחיון והגבס/נועם מושקוביץ
שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון. נועם מושקוביץ
דייסון/נועם מושקוביץ
שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. נועם מושקוביץ
אליהו/נועם מושקוביץ
שחקן הפועל גלבוע/גליל יחזקאל סקוורר. נועם מושקוביץ
פציעה מדאיגה. סקוורר/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully