וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "שלא יספרו אותנו. בניגוד למכבי תל אביב ובאר שבע, אנחנו חזק על שני התארים"

19.3.2018 / 7:50

בהפועל חיפה ממשיכים לחלום: "איזה חילופים של ניר, מאמנים אחרים היו רוצים תיקו. מגרלשווילי היה מתרסק בקבוצה אחרת". כץ הורה לסגור את החתמת תמאש השבוע. קפילוטו: "באנו עם יצר של נקמה ספורטיבית"

קובי אליהו

"שימשיכו לא לספור אותנו. לא בנבחרת, לא הפרשנים ולא אוהדי הכדורגל. בניגוד למכבי תל אביב ובאר שבע, אנחנו חזק על שני התארים". כך אמרו אתמול בהפועל חיפה אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב. במועדון פרקו תסכול של מספר ימים, אחרי שאף שחקן מהסגל לא זומן לנבחרת הבוגרת.

לפני נושא הנבחרת, הערב אתמול היה שייך לחיים מגרלישווילי. "איזה חילוף של קלינגר. הוא הכניס אותו, הכניס את איבנצ'יץ'. מאמנים אחרים היו חוששים במצב של תיקו ורוצים לסיים את המשחק בשלום. לא הוא", נאמר על המאמן. "הוכחנו אתמול שאנחנו מועמד לגיטימית לתואר. אף אחד לא יכול לקחת מניר את מה שעשה בקבוצה. שחקן כמו חיים היה מתרסק בקבוצה אחרת, הוא הצליח לשמור על כל השחקנים איתו". קלינגר לא פסח על המגן ואמר אתמול: "הוא דוגמה לכל שמה שקורה כאן. אין מאושר ממני שחיים כבש כי כל כך מגיע לו. הוא לעולם לא מתבכיין ולא מקטר, אלא עוזר לצעירים". אגב, במהלך המחצית כעס ניר קלינגר על ג'ורדי קרויף. המאמן מסר בתגובה: "ג'ורדי ויואב זיו קפצו על השופט בנושא הצהובים, לא חשבתי שזה מכובד ונכון ואמרתי להם שזה לא לעניין. בתחילת המחצית השנייה התחבקנו והכול בסדר".

עוד בנושא

בדקה ה-93: מכבי תל אביב הפסידה 2:1 להפועל חיפה בפתיחת הפלייאוף
ראיקוביץ' התעמת עם האוהדים. קרויף: "יש תסכול, לשחקנים ולקהל"
הערב הגדול של ניר קלינגר והעגום של ראיקוביץ': הציונים במאצ' אפים

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר חוגג. קובי אליהו
"איזה חילופים". קלינגר/קובי אליהו

לאחר המשחק, יואב כץ הורה לנסות לסגור את סאגת גבריאל תמאש ולהאיץ את המגעים עם ניסו קפילוטו. שמואל שיימן מנסה להימנע משיחות על העונה הבאה, אבל כץ טוען שלא חתם על חוזה בבאר שבע והשאיר לו את האופציה לחתום אצלו. גם השיחות עם דור מלול ייכנסו להילוך גבוה. "אסור ששום דבר יפריע לנו בדרך. יש לנו מנוחה עכשיו, ננוח בפגרה וננצל אותה כדי להגיע מוכנים למשחק הבא. באיזו עוד קבוצה המגן הימני מבשל לשמאלי שער ניצחון בדקה ה-93? זאת קבוצה של ווינרים". ארנסטס שטקוס זכה גם הוא למחמאות בסיום. בניגוד לשאר הזרים, הוא חתום לעונה הבאה. בקבוצה מתכוונים לממש את האופציה על יוסיפ איבנצ'יץ' ומצפים שאלון תורג'מן יוזמן לנבחרת במקום מונאס דאבור שנפצע אתמול.

"היה לנו ברור שנבוא אחרת היום, כל שחקן בא עם מעט יצר של נקמה ספורטיבית", הודה ניסו קפילוטו שרשם משחק מצוין. "רצינו להוכיח שאנחנו לא אוהבים שמספידים אותנו ואנחנו עושים עונה ענקית. לא סופרים אותנו? אנחנו מציגים כדורגל וכאשר פחות טובים עדיין אנחנו עושים את העבודה".

על שיטת שלושת הבלמים שלא עבדה במשחק הראשון אמר: "למדנו את שתי השיטות ויש לנו שחקנים חכמים ומנוסים שיודעים להסתדר בכל השיטות". על השאלה האם מכבי תל אביב לא העריכה אותו ענה: "מה שהיה בעבר נגמר. הייתי בחו"ל ואני כבר לא חושב על זה. אני עובד קשה בשביל להגיע לטופ". על ההחלטה שלא לזמנו לנבחרת אמר: "זה מעט אכזב, אבל ניר לקח אותנו ואמר לנו להרים את הראש". לקראת משחק הגביע הוסיף: "זה ייתן לנו זמן למנוחה וטיפולים. כך נבוא מוכנים ובטירוף לחצי הגמר".

בעקבות הניצחון אמש, הזמין אוהד הקבוצה ניסים ביליה את השחקנים ליום כיף. השחקנים לא יתאמנו היום ויגיעו לאחוזת סנהדרין לצורך טיפולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גליץ' הניצחון של קלינגר כבש את הרשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully