וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב הגדול של קלינגר והעגום של ראיקוביץ': הציונים במאצ' אפים

18.3.2018 / 23:27

מאמן הפועל חיפה פגע בחילופים והשיג את ניצחונו הגדול ביותר בעונה חלומית, שוער מכבי תל אביב איבד לגמרי את הריכוז ואולי עלה באליפות. וגם: המסר ששלחו מאוכזבי נבחרת ישראל מהכרמל

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר חוגג. קובי אליהו
חזר לקדמת הבמה. קלינגר/קובי אליהו

המצטיין - ניר קלינגר

שבע שנים חיכה ניר קלינגר לנצח את מכבי תל אביב, מאז שעשה זאת באפריל 2011 כמאמן הפועל באר שבע, והאדומים מהנגב נהנים מאוד גם מהניצחון הזה. חודשיים לפני כן, הפועל חיפה רשמה את ניצחון החוץ האחרון שלה על מכבי תל אביב משער של חנן ממן, וגם הקשר נהנה מאוד מהניצחון הזה למרות שכבר עזב את הכרמל. אבל למרות העזרה לאחרים, הערב היוצא דופן הזה הוא כל כולו של ועבור קלינגר, שמתעטף מחדש ההילה שאפפה אותו ב-2003, כאשר זכה עם התל אביבים באליפות בעונתו הראשונה כמאמן בליגת העל. מאז, הוא נדד בין קבוצה לקבוצה והתקשה למצוא מחדש את סוד ההצלחה, והמאזן מול הצהובים (הערב היה הניצחון השני ב-12 משחקים, שמונה הפסדים) רק שירת כדי להזכיר לו שמקומו כבר לא בצמרת הכדורגל הישראלי. גם ללא הניצחון הזה, העונה הזו היא תיקון עבורו, אבל הניצחון הזה, שלושה שבועות אחרי שחזר מנתניה עם 4:0 מהדהד, הוא חותמת מאוד סמלית לעונה מיוחדת. שני השערים הגיעו משחקנים מחליפים אחרי חילופים התקפיים ומלאי כוונה, והנוקאאוט לקרויף מול עיניו של גולדהאר היה ברור. אז אולי בכל זאת הפועל חיפה מועמדת לאליפות?

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב עצבני. קובי אליהו
משחקו הגרוע העונה. ראיקוביץ'/קובי אליהו

ציונים: ראש בראש

פרדראג ראיקוביץ' - ארנסטוס שטקוס 7:3

שני השוערים ששמרו הכי הרבה בליגה על רשת נקייה העונה לא הצליחו לעשות זאת הפעם, אבל הסרבי יצטרף לנבחרתו אחרי המשחק הגרוע שלו העונה ועימות עם האוהדים, בזמן שהשוער האורח חתום על שלוש הנקודות לא פחות מכובשי השערים. הליטאי מנע שערים מקיארטנסון ומגולסה במחצית הראשונה וגם התעופף לקחת שוויון דרמטי מטיבי, בזמן שראיקוביץ' היה מאוד לא מרוכז ועצבני, וספג שער באשמתו.

אלי דסה - דור מלול 7:7

בסיום המחצית הראשונה, דסה היה באופן ברור המצטיין על כר הדשא. הוא כבש את השער הראשון שלו העונה וסידר מצבים נהדרים לקיארטנסון ולריקן. אם הם היו כובשים, הכול היה נראה אחרת, אבל חוסר הריכוז שלהם איפשר למגן הפועל חיפה לבשל את שער הניצחון הדרמטי ולחתום יופי של משחק, שרק מבליט את אי הזימון שלו לנבחרת.

איתן טיבי - גבריאל תמאש 6:5

לצד שפונגין ובאבין, טיבי מוכרח להיות האיש האחראי במרכז ההגנה של מכבי תל אביב, והערב הוא לא היה יציב מספיק ואיבוד רשלני שלו כמעט הוביל לשער עוד כשקבוצתו הובילה. בעיטה נהדרת שלו כמעט הפכה ל-2:2. הרומני היה עצבני אבל הצליח לשמור על ריכוז והקשה מאוד על קיארטנסון בדרך לשלוש נקודות. עכשיו יוכל להירגע עם החברים שיגיעו לארץ עם נבחרת רומניה.

ז'אן סילבן באבין - ריסטו מיטרבסקי 5:5

הצרפתי הצליח להימנע מטעויות מיותרות ולכן יכול לסמן וי על משחק סולידי. קשר הפועל חיפה ירד אחורה בשך מערך שלושת הבלמים ותרם למאמץ ההגנתי. תוך זמן קצר, הוא השתלב בקבוצה של קלינגר ונראה כאילו פתח את העונה בהפועל חיפה.

יובל שפונגין - ניסו קפילוטו 7:5

גם קפילוטו הוא אחד ממאוכזבי הנבחרת, וגם הוא אותת לאלון חזן (או יותר נכון, למאמן שיתמנה בבוא היום) שמגיע לו ללבוש כחול-לבן. הוא נצמד לניק בלקמן והשאיר אותו רחוק מהשער, וכיפר עם חבריו על התצוגה הקודמת מול מכבי תל אביב.

דור מיכה - שמואל שיימן 6:6

במשחק הקודם, דסה לא הצליח בשני מקרים שונים לתרגם מסירות אדירות של מיכה לשערים. הפעם זה הלך להם, אבל חוץ מזה מיכה לא עשה הרבה, ולא בפעם הראשונה נעלם בדקות שמכבי תל אביב הייתה זקוקה לו. שיימן היה טוב מאוד ורשם בישול, וגם הוא היה צריך להיות בסגל הנבחרת.

דור פרץ - רוסלן ברסקי 5:5

פרץ איים כמה פעמים על השער, אבל בסך הכול לא הצליח לשחזר את היכולת מהתקופה האחרונה, שהובילה אותו לנבחרת ישראל, מול הקבוצה שעזרה לו לעשות את קפיצת המדרגה. ברסקי עבד קשה מאוד עד שנפצע והוחלף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב מול גל אראל שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
גולסה מול אראל/קובי אליהו

אייל גולסה - גל אראל 6:5

גולסה היה יכול להכפיל את היתרון של מכבי תל אביב ולקרב אותה לניצחון, אבל לא בפעם הראשונה העונה (או אפילו במשחק) הוכיח כמה קשה לסמוך עליו בתוך רחבת היריב. אראל היה חלש במחצית הראשונה, אבל היה מהגורמים העיקריים בחזרה של הפועל חיפה למשחק.

אבי ריקן - ראדו גנסארי 5:4

גנסארי היה היחיד שאיים על השער במחצית הראשונה עבור הפועל חיפה, ועזר לשדר לחברים שלו שניתן לעשות משהו למרות התבוסה במפגש הקודם עם מכבי תל אביב. הקשר שמנגד עם משחק שלא ירצה לזכור.

ניק בלקמן - עדן בן בסט 5:4

אחד הבאנקרים בהרכב של קרויף לא הצליח לאיים אפילו פעם אחת, התקשה להתמודד עם קפילוטו וספג צהוב מיותר על סגירת חשבונות. עדיף לו ולמכבי תל אביב שיתעסק בכדורגל. האקס של הצהובים חזר מפציעה וחגג עם חבריו ניצחון מלא משמעות אישית.

וידאר קיארטנסון - אלון תורג'מן 5:5

דסה סידר לאיסלנדי מצב נפלא לעשות 0:2, אבל קיארטנסון לא הצליח לזכות את הפרטנר המועדף עליו בבישול, ומעבר לזה התקשה מאוד מול תמאש ומיטרבסקי. תורג'מן החמיץ שני מצבים טובים.

מחליפים:

מכבי תל אביב - דוידזאדה, עטר וקיארטנסון לא הצליחו להשפיע כלל על המשחק. חילופים חסרי משמעות של ג'ורדי קרויף שלא הצליחו לעצור את המומנטום החיפאי.

הפועל חיפה - פלקושצ'נקו התכבד בשער השוויון ומגרלשווילי הפך לגיבור המאוד לא צפוי של הערב. איבנצ'ץ' ניסה להשפיע בדקות שקיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully