וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיקוביץ' התעמת עם האוהדים. קרויף: "יש הרבה תסכול, לשחקנים ולקהל"

18.3.2018 / 23:01

שוער מכבי תל אביב ספג קללות בסיום ההפסד הדרמטי להפועל חיפה, מנספורד הגיע כדי להרגיע. המאמן המאוכזב: "הכול הלך רע". קלינגר חגג בהפגנתיות מול ג'ורדי: "זה הגיע לנו, אין ספק שאפשר להתמודד עם האליפות"

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב בעימות עם האוהדים. קובי אליהו
רגע לא נעים. פרדראג ראיקוביץ' בעימות עם האוהדים/קובי אליהו

הפועל חיפה טרפה הערב (ראשון) את הקלפים במשחק שחתם את מחזור הפתיחה של הפלייאוף העליון, כשניצחה 1:2 בנתניה את מכבי תל אביב עם פיניש דרמטי. הצהובים הוליכו מנגיחה של אלי דסה (15), אבל המחליפים מקסים פלקושצ'נקו (68) וחיים מגרלשווילי (93) קבעו מהפך מדהים והעניקו לקבוצתם ניצחון חוץ ראשון על מכבי תל אביב מאז פברואר 2011. אגב, מגרלשווילי בן ה-35, שנכנס בדקה ה-90, ציין שער ליגה ראשון מאז ינואר 2013, אז היה שחקן בית"ר ירושלים. כעת לשתי הקבוצות 55 נקודות והן נמצאות במרחק חמש נקודות מהפועל באר שבע המוליכה.

לאחר המשחק, נראה השוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ' נסער מאוד וניסה להתעמת עם אוהדי מכבי תל אביב שקיללו אותו. המנכ"ל בן מנספורד הגיע כדי להפריד ולהרגיע את השוער. לפני כן, מנספורד ישב לאורך כל המשחק עם הבעלים מיטש גולדהאר, שהגיע ארצה אחרי יותר משנה וחזה מקרוב דווקא בהפסד כה קריטי של קבוצתו.

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב עצבני. קובי אליהו
עצבני. פרדראג ראיקוביץ'/קובי אליהו

ג'ורדי קרויף המאוכזב אמר בסיום: "הכול הלך רע, איבדנו כדורים בקלות ולא שיחקנו פשוט אלא סיבכנו את המשחק. היו לנו הזדמנויות במחצית הראשונה, אבל הסיום היה מאכזב מאוד. זה קשה. היינו רשלניים, איבדנו כדורים בחצי המגרש שלנו במקום לשחק פשוט. הפועל חיפה טובה מאוד בהתקפות מעבר והגבנו לזה לא טוב. הנוכחות של גולדהאר תמיד נותנת מוטיבציה. במחצית הראשונה הקבוצה הייתה טובה, אבל לאורך כל העונה היו לנו לא מעט מקרים של עליות וירידות תוך כדי משחק וחוסר יכולת לשמור על יציבות. זה מאכזב, רצינו לתת הופעה טובה כדי לשמח את מיטש ולצערי עשינו את ההפך. הוא ראה קבוצה עם יכולת טובה במחצית הראשונה, שנעלמה במחצית השנייה. יכולנו לגמור את המשחק עם שער שני, לא עשינו את זה ונענשנו. היריבות שלנו ניצחו, סיבכנו לעצמנו את החיים לקראת ההמשך. נצטרך להתעלות ולחזור חזקים יותר. יש עוד 27 נקודות, הכול עוד פתוח, אבל זה יהיה קשה יותר".

ג'ורדי נשאל על דברים שאמר מיטש גולדהאר בערוץ הספורט ("הקבוצה לא ממצה את הפוטנציאל שלה"), וסבור שהוא לא כיוון ביקורת לתפקוד המאמן. "לפעמים התרגום מעוות את הדברים. אתם כבר יודעים שמיטש הוא בעלים דיסקרטי.
הוא התכוון שהקבוצה יכולה לעשות יותר, ושיש לה עליות וירידות".

על התקרית של ראיקוביץ': "אני מבין שיש הרבה תסכול, לשחקנים ולאוהדים, אבל אני עוד לא יודע מה קרה שם כך שלא אגיב".

קרויף נשאל אם הוא סבור שלקבוצתו אין את מה שנדרש כדי לזכות באליפות: "ברגעים מסוימים היה לנו את זה, וברגעים מסוימים לא. צריך לדעת להרוג משחקים, ואם אתה לא כובש, אתה נענש. יכולנו לכבוש את השני, וזה דבר שקרה לנו הרבה פעמים העונה... עדיין נותרו מספיק משחקים, ומאבקים ישירים בין הקבוצות".

אלי דסה הוסיף: "היתה לנו מחצית ראשונה טובה שלנו, לפעמים יתרון של 0:1 לא מספיק. לא ככה רצינו לפתוח את הפלייאוף, אבל יש עוד הרבה נקודות בקופה. אנחנו אוהבים להסתבך ולחזור בעונה הזאת, נעשה הכל כדי לחזור למירוץ כמו שצריך. אין יותר מדי זמן לבכות. אין קבוצה שיכולה לנצח את כל המשחקים בפלייאוף, יהיו נפילות של קבוצות ונצטרך להיות שם ולעשות את העבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר חוגג. קובי אליהו
אושר עילאי. קלינגר/קובי אליהו

קלינגר: "ניצחון ענק". מגרלשווילי: "הכל אפשרי"

המאמן המנצח ניר קלינגר היה מאושר בסיום, וחגג על הדשא בצורה מופגנת. אחרי שער הניצחון של מגרלשווילי בתוספת הזמן הוא נראה מסנן לעבר ג'ורדי קרויף "נגמר, יא מז---", כשלאורך המשחק שני המאמנים החליפו ביניהם לא פעם דברים.

קלינגר סיכם את הניצחון: "בזמן שמכבי הכניסה שחקנים עם אופי הגנתי, אנחנו הימרנו. רצינו לנצח, תיקו לא משרת אותנו, וזה הגיע לנו. זה ניצחון גדול. אמרתי אחרי ה-4:0 שזו לא היתה הפועל חיפה ונבוא לתקן, מכבי תל אביב פגיעה בהגנה, יש לה חלק קדמי מדהים אבל כשאתה עומד נכון, אפשר לנצח כל קבוצה בכל מקום.

"מהיום הראשון אנחנו רצים חזק למעלה, לסירוגין מקום ראשון, שני, שלישי, רביעי, אלה שלא סופרים אותנו? זה בסדר, לפעמים זה משרת אותנו. צריך למנף את זה, וזה מה שעשינו. אין ספק שאנחנו יכולים להתמודד על האליפות, אבל רק אם נהיה הפועל חיפה".

גיבור הערב של האדומים, חיים מגרלשווילי, הוסיף: "אני כל כך שמח, אנחנו קבוצה מאוד מגובשת וחזקה. זה מתוק מאוד. חדר ההלבשה שלנו יוצא דופן, אני עוד מעט בן 36 ולא זוכר דבר כזה. יש פה אופי מטורף, אנחנו אף פעם לא נשברים. השנה הזאת מיוחדת, אבל יש לנו עוד מטרות ואני מקווה שנעמוד בהן. אחרי המשחק הזה אני חושב שהכל אפשרי".

שחקני הפועל חיפה חוגגים. קובי אליהו
שחקני הפועל חיפה חוגגים/קובי אליהו
דור מלול שחקן הפועל חיפה חוגג. קובי אליהו
דור מלול שחקן הפועל חיפה חוגג/קובי אליהו
מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר חוגג. קובי אליהו
מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר חוגג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully