וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן: "כנראה שאין לנו מזל בתקופה הזו, זה כואב מאוד"

18.3.2018 / 9:55

במ.ס. אשדוד לקחו קשה את ההפסד 2:1 לבני סכנין, אך גורם בכיר במועדון נשאר אופטימי: "הסתבכנו מאוד, אבל לא נרד ליגה". אכזבה מהחלוצים, במועדון רוצים לראות יותר מוובה בראון

שחקני מ.ס. אשדוד מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
"הכדור לא רצה להיכנס". שחקני אשדוד מאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

תחושות קשות מאוד במ.ס. אשדוד אחרי ההפסד אתמול (שבת) לבני סכנין. במועדון מתקשים גם הבוקר להבין איך בשני המשחקים האחרונים יצאו בלי נקודה ובכך איפשרו להפועל אשקלון לצמצם את המרחק בתחתית. "לא הגיע לנו להפסיד", אמר היום המאמן עמיר תורג'מן. "בעטנו 19 פעמים לשער של סכנין וכבשנו שער אחד. סכנין בעטה שלוש פעמים וכבשה שניים. כנראה שאין לנו גם מזל בתקופה הזו. חזרנו הביתה פראיירים וזה כואב מאוד כי נגד הפועל חיפה שבוע קודם התגוננו מצוין 90 דקות ולא איפשרנו להם להגיע לשער שלנו עד הגול העצמי שלנו שהכריע את המשחק ומול סכנין, היינו הרבה יותר מסוכנים ותקפנו הרבה אבל הכדור לא רצה להיכנס".

במועדון חוששים כעת עוד יותר מהקרבה של אשקלון. "הסתבכנו מאוד, אבל לא נרד ליגה", אמר הבוקר גורם בכיר במועדון. "נותרו שישה משחקים ונצטרך לקחת את הנקודות בשיניים ולהיעזר בבית שלנו, מה שלא ידענו לעשות במרבית משחקי העונה".

עוד בנושא:

תורג'מן: "היינו רכים", בנין: "קנדיל ומוגרבי ראויים לנבחרת"
ליגת העל: מ.ס. אשדוד התקרבה לקו האדום אחרי 2:1 לבני סכנין

בלסינג אלקה, שחקן מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
חסרונו מורגש. בלסינג אלקה/לירון מולדובן

במועדון גם קיימת אכזבה מההספק של החלוצים. אתמול שיחקו מאוריסיו קורדיירו, דור ג'אן ודין דוד יחד ואף אחד לא מצא את הרשת. "חסר לנו החלוץ הזה שיידע לתת את הגול החשוב ברגע הנתון", אמרו בקבוצה. "מה שהולך יחסית טוב באימונים לא בא לידי ביטוי במשחקים". לקראת המשחק הבא מול מכבי חיפה יכשירו בקבוצה את בלסינג אלקה שחסרונו מורגש מאוד. גדי קינדה ישוב קצת אחריו במהלך חודש אפריל ואמור להיות כשיר לפחות לארבעת משחקי הפלייאוף האחרונים. במועדון גם רוצים לראות יותר מוובה בראון בו תלו תקוות רבות כשהביאו אותו מהפועל באר שבע.

יצחק אספה שקיבל במהלך העונה קרדיט והוכיח את עצמו גם כקשר אחורי וגם כמגן ימני, אמור לחזור להרכב לקראת המשחק הבא.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully