וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן: "היינו רכים", בנין: "קנדיל ומוגרבי ראויים לנבחרת"

אחרי עוד הפסד, מאמן אשדוד דיבר על הגישה: "אנחנו צריכים להיות 'רעים' קצת יותר, נכנענו לכדורים ארוכים". מאמן סכנין בטוח שלשחקניו מקום בסגל הנבחרת: "מאמין שימצאו את עצמם שם"

שחקני מ.ס. אשדוד מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
האשדודים מאוכזבים בסיום/אדריאן הרבשטיין

הרבה זמן חיכתה בני סכנין לחזור לאצטדיון דוחא, והערב (שבת) הראתה שאולי הייתה מצליחה קצת יותר אם לא הייתה נאלצת לאחר במשך מרבית העונה בעכו. הקבוצה של טל בנין ערכה את משחקה הראשון בבית המחודש והמשופץ וגברה 1:2 על מ.ס. אשדוד מצמד מוקדם של ז'ורדן פושה (8, 19), שגם הורחק לקראת הסיום (83). הקבוצה מעיר הנמל הפעילה לחץ כבד בניסיון למצוא את השוויון ולהציל נקודה, אבל מחמוד קנדיל היה יוצא מהכלל ומנע את זה ממנה. כעת, האשדודים רחוקים רק שלוש נקודות מהקו האדום.

עוד בנושא

ליגת העל: מ.ס. אשדוד התקרבה לקו האדום אחרי 2:1 לבני סכנין
ליגת העל: מכבי חיפה פתחה את הפלייאוף התחתון עם 0:4 על הפועל עכו
ליגת העל: עירוני קרית שמונה והפועל אשקלון נפרדו ב-1:1

שוער בני סכנין מחמוד קנדיל. אדריאן הרבשטיין
השאיר את הנקודות בדוחא. קנדיל/אדריאן הרבשטיין

"היו לנו 20 דקות טובות ואז כנראה רצון של החבר'ה להראות שקנדיל ראוי להיות בנבחרת ישראל", החמיא בנין לשוער שלו, ושלח מסר לאלון חזן. "גם קנדיל וגם מוגרבי, אם מסתכלים על עשייה נטו, הם ראויים להיות בסגל הנבחרת. אני מאמין שבאיזשהו שלב הם ימצאו את עצמם שם. אני לא רוצה לדבר על מה שהיה לפני כן, אלא להסתכל קדימה. יש פה שינוי בדרך המשחק, אבל זה לוקח זמן. אנחנו משחקים מול קבוצות שיש להן הרבה מה להפסיד, ורוצים לסיים את העונה הזו בצורה יפה ולכבד את ההנהלה והקהל שלנו".

עמיר תורג'מן: "חוץ מ-20 הדקות הראשונות שלא היו טובות, במחצית השנייה היינו מצוינים ויצרנו הרבה מצבים, אבל לא הצלחנו לממש את המצבים ולכבוש את השער השני. בפתיחה היינו ממש לא טובים, אבל ב-70 הדקות הבאות היינו שם ולצערי לא הצלחנו להשוות. אנחנו משחקים עם השיטות, שבוע שעבר ולפני שבועיים זה עבד מצוין. זה לא משנה אם אנחנו עם ארבעה או חמישה בהגנה. היינו רכים באמצע ונכנענו לכדורים ארוכים. אני מעודד מהעבודה וההשקעה של החבר'ה, שלא נשברו גם ב-2:0. זה לא מספיק, אבל אני יודע שיש לי חבורה של גברים ונעשה את העבודה במשחק הבא. אנחנו עדיין שלוש נקודות מעל הקו האדום והפרש שערים טוב יותר, ועדיין אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו צריכים להיות 'רעים' קצת יותר ולהראות את זה במגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully