וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי מאור: "כשמאמינים במאמן נותנים לו לנסות לתקן, אני מאוכזב"

15.3.2018 / 14:45

מאמנה לשעבר של הפועל ירושלים התראיין לראשונה מאז עזב את האלופה לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל: "כולם אמרו לי שזה ייגמר ברע. חשבתי שהולכים לתהליך ארוך טווח אך התבדיתי"

ברני ארדוב

בווידאו: תקציר המשחק בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים

מאמנה לשעבר של הפועל ירושלים, מודי מאור, התראיין היום (חמישי) לראשונה מאז שפוטר מהאלופה לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל. "כולם הזהירו אותי שזה ייגמר ברע, אבל נכנסתי לתוך הפרויקט מראייה אחרת, מתוך מחשבה שזה יהיה לטווח ארוך", אמר מאור, שהמשיך: "חשבתי שזה יהיה משהו ארוך טווח. בסוף בהפועל ירושלים צריך להביא תוצאות, והתוצאות לא היו טובות. מותר לאנשים לומר 'אמרתי לך'".

מאור הוסיף: "אני לא חושב שהייתי נאיבי. ישבתי עם אנשים והם הציבו לי מטרות ברורות מאוד. בשביל לדעת את הפרטים בדיוק צריך לשאול את מי שהחליט. ההנהלה החליטה שיש צורך לעשות שינוי". על הביטחון העצמי שלו כמאמן אמר: "בשום שלב לא איבדתי את הביטחון שלי, גם לא היום. לקחתי את הקבוצה בידיעה ברורה שזה הסגל שאני הולך לקבל. כשקיבלתי את הקבוצה הייתה שפת גוף נוראית והתנהלות בעייתית על הספסל. גם הנסיבות של הפציעות השפיעו. אני בטוח שעשיתי את הכי טוב שאני יכול ומוכן לאתגר הבא".

עוד בנושא:

חדשות רעות להפועל ירושלים: יוגב אוחיון ינותח וגמר את העונה
דווין סמית': "אני כבר לא צריך לקחת כדורים בכל יום"
הרצליה ניצחה בחוץ 83:94 את גלבוע/גליל, אשדוד הביסה 62:83 את נהריה

מודי מאור מאמן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
"הצל שלי לא היה עוזר לעודד קטש". מודי מאור/לירון מולדובן

על מחליפו, עודד קטש: "עודד הוא מאמן מצוין ויש סיכוי טוב מאוד שהוא עוד יצליח העונה. אני מקווה שהוא יקבל קבוצה בריאה, הבריאות של טרנס קינזי תהיה עוגן בסיכוי של הקבוצה להצליח". האם טעה כשבחר בקיצור דרך: האם טעה כשבחר בקיצור דרך: "אני מאמן טוב יותר ממה שהייתי כשקיבלתי את התפקיד. לא אצה לי הדרך להיות המאמן הראשי של הפועל ירושלים. כשהציעו לי את התפקיד השאלה הראשונה: 'למה אנחנו עושים את זה עכשיו'? אהבתי את המועדון ואת התפקיד שלי. הייתי שמח להיות עוזר מאמן עוד כמה שנים. האנשים שהיו איתי בחדר נתנו לי פרספקטיבה שאנחנו הולכים לתהליך לטווח ארוך. התבדיתי בסופו של דבר".

עוד אמר: "אני מאוכזב. אם הנסיבות היו ברורות מראש, כנראה שזה לא משהו שהייתי הולך עליו, מתוך מודעות לכמות האתגרים שיש לסגל הזה. ההנהלה תמיד רוצה לעשות את הטוב ביותר לטובת הקבוצה. הייתי המאמן ואם הקבוצה לא שיחקה טוב אז האחריות היא עליי. אבל כשמאמינים במאמן נותנים לו לנסות לתקן. לכן אני מאוכזב, אבל לא כועס".

על ההחלטה לעזוב את המערכת לגמרי ולא להישאר כעוזר: "הודיעו לי שהחליטו לעשות שינוי בעמדת המאמן. הציעו לי לחזור לעמדת העוזר או להישאר במערכת, החלטתי שזה לא הדבר הנכון. כדי שלעודד יהיה סיכוי אמיתי להצליח הואר היה צריך לבוא עם דף חלק, אני לא חושב שהצל שלי מאחורה היה עוזר לו".

על המשך העונה של הפועל ירושלים ועתידו המקצועי: "חד משמעית יש להם סיכוי לקחת אליפות. בסוף זה שני משחקים, חצי גמר וגמר. אף אחד לא ירצה לפגוש את הפועל ירושלים בריאה. ניקח את הזמן, לחשוב ונחליט מה לעשות. אני לא רואה פחיתות כבוד בלהיות עוזר מאמן, זו בהחלט אופציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully