וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: התקדמות משמעותית במו"מ עם אריק בנאדו לאימון הנוער

15.3.2018 / 21:53

ביממה האחרונה נרשמה התקדמות בין הצדדים, לאחר שהירוקים שיפרו את הצעתם לבלם העבר וההערכה כי יחזור לתפקיד. רוטן לקראת עכו: "רוצים לנקום, נשארו שישה משחקים להוכיח שיש בנו"

קובי אליהו

התקדמות משמעותית נרשמה ביממה האחרונה בין מכבי חיפה לבין אריק בנאדו, המיועד לחזור ולאמן את קבוצת הנוער של המועדון. כזכור, לפני כשבוע פרסמנו כי הצדדים חזרו לשולחן המשא ומתן, אחרי שעל פי גורמים במועדון עמדה ההצעה הראשונית של המנכ"ל אסף בן דב לבנאדו על כ-12 אלף שקלים לחודש. בלם העבר סירב בטענה כי הרוויח יותר בקדנציה הקודמת שלו בקבוצת הנוער והוא מצפה להצעה טובה יותר, וביממה האחרונה אכן שיפרו הירוקים את הצעתם וההערכה כי הסיכום יושג בימים הקרובים. עדיין לא ברור אם בנאדו ייכנס לתפקידו באופן מיידי או החל מהעונה הבאה.

עוד בנושא:
ג'ורדי קרויף במסע"ת: "הפועל חיפה בעונה מצוינת, אי אפשר להתעלם ממנה"
מחקר חדש קובע: ליגת העל במקום השלישי באירופה בשילוב שחקני בית

פרד רוטן. שלומי גבאי
לא רוצה לדבר על העתיד. פרד רוטן/שלומי גבאי

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הפועל עכו ופתיחתו של הפלייאוף העליון. המאמן פרד רוטן הגיע והשיב לשאלות יחד עם גל אלברמן. "עכו קבוצה קשה, קבוצת תחתית טיפוסית", אמר ההולנדי, "היא במקום האחרון בטבלה. במשחק האחרון היו לה הזדמנויות טובות אך היא לא כבשה. הם קבוצה של לוחמים שנשארת יחד ומשחקת עם הגנה חזקה. אנחנו רוצים לנקום בעכו על ההפסדים הקודמים העונה, אבל זה לא יהיה קל. אנחנו לא צריכים לחשוב על שום דבר מלבד להילחם ולהשיג את שלוש הנקודות. אנחנו חיים ממשחק למשחק. אני לא רוצה לדבר על העתיד, אלא רק על המשחק הבא. אני נהנה מהעבודה שלי כאן, אני אוהב את המקום. אני מתרכז בלנצח את המשחק הקרוב".

"הסיטואציה לא קלה. אני והשחקנים מוכרחים להתמודד איתה. נשארו לנו שישה משחקים כדי להוכיח שיש בנו משהו. המצב היה קשה כבר שהגעתי, ואי אפשר לשנות הכל בזמן כל כך קצר. צריך לעבוד קשה בשביל זה ואני מקווה שנשתפר ונרשים במשחקים שנותרו לנו עד סוף העונה. מה אפשר לעשות כדי שהחלוצים יתחילו לכבוש? לא הרבה".

גל אלברמן: "אנחנו כשחקנים חלק בלתי נפרד מהמצב שהגענו אליו. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להניח לסיטואציה, אנחנו חייבים להתמודד איתה. כל מה שאני או שחקנים אחרים עשו עד היום לא רלוונטי. המטרות השתנו. רצינו להיות במקום אחר אבל זה כבר לא רלוונטי. אנחנו צריכים לנצח משחקים ולצבור כמה שיותר נקודות ובזה אנחנו צריכים להתרכז, מקווה שנתחיל כבר בשבת".

"אני לא יכול להסביר למה הקבוצה במצב הזה. לצערי הקריירה רצופה בהרבה מאוד עליות וירידות, כרגע זו תקופה פחות טובה. מדובר בספורט, אין כאן נוסחה מדויקת וזה לא קסם. גם כשזכיתי בשחקן העונה שאלו אותי מה מביא אותך לתקופה הזאת ולא היו לי תשובות, ככה זה. אנחנו צריכים להיות אחראים על הסיטואציה אליה נקלענו. אנחנו, השחקנים, הבאנו את הקבוצה למצב בו היא נמצאת. עד שזה לא נגמר כולנו יודעים שזה לא נגמר. שלם עם ההחלטה שלי להגיע לכאן, רציתי שהדברים ייראו אחרת אבל אני אדם בוגר ואין לי חרטה".

(עדכון ראשון: 13:50)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully