וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "כספי בקושי שיחק בחודשים האחרונים, ונתן לנו כמה דקות גדולות"

מאמן גולדן סטייט החמיא למחליפים שלו שחיפו על היעדרם של קרי, תומפסון וגרין בניצחון על הלייקרס, וציין גם את הישראלי שקלע 15 נקודות: "כששחקנים שבדרך כלל לא מקבלים הזדמנות תורמים זה מחזק את הקבוצה"

צילום ועריכה: נועם אשל

גולדן סטייט התאוששה הלילה (בין רביעי לחמישי) אחרי שני הפסדים רצופים עם ניצחון ביתי 106:117 על הלייקרס, למרות שאתמול קליי תומפסון הצטרף לרשימת הפצועים הארוכה של האלופה, שכוללת את סטפן קרי, דריימונד גרין, דייויד ווסט ופטריק מקו. סטיב קר השתמש בכל שחקני הסגל שלו, כולל שתי דקות בכורה ב-NBA לרוקי כריס בוצ'ר שהוקפץ אתמול מליגת הפיתוח, והחמישייה של הווריירס כללה פרט לקווין דוראנט וז'אז'ה פאצ'וליה את קוון לוני, קווין קוק וניק יאנג, ובין הנהנים מכך היה גם עומרי כספי, שזכה ל-20 דקות ורשם 15 נקודות (7 מ-8 מהשדה, ללא זריקה מחוץ לקשת, 1 מ-4 מהקו), 7 ריבאונדים ומדד פלוס-מינוס של 11+, השני בטיבו בקבוצה.

כספי, שנדחק לאחרונה לשולי הרוטציה של קר, שוב סיפק את הסחורה במשחק בו זכה לנתח מוגדל של דקות. הממוצעים של הישראלי העונה עומדים על 5.5 נקודות ב-56% מהשדה ו-3.8 ריבאונדים למשחק, אבל שימו לב למספרים שלו ב-24 המשחקים בהם קיבל לפחות 14 דקות: 9.5 נקודות ב-61% מהשדה ו-5.6 ריבאונדים למשחק. מכיוון שכוכבי גולדן סטייט לא צפויים לחזור השבוע, כספי יקווה להמשיך במומנטום גם במשחק הבא, בבית מול האקסית שלו מסקרמנטו בלילה שבין שישי לשבת.

עוד בנושא

כספי קלע 15 נקודות ב-20 דקות בניצחון 106:117 על הלייקרס
הצטרף לקרי וגרין ברשימת הפצועים: קליי תומפסון ייעדר כשבועיים
אסף רביץ על הרוקיז הפחות מוכרים שייתנו את הטון בפלייאוף

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס מול אלכס קארוסו שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
קפץ על ההזדמנות. עומרי כספי/רויטרס

סטיב קר אמר בסיום: "הסיפור של המשחק לדעתי היה קודם כל קוון לוני, שתרם ריבאונדים וכמה מהלכים ענקיים בהגנה, קווין קוק שלקח את ההזדמנות ונתן משחק טוב ועומרי כספי שבקושי שיחק בחודשים האחרונים ונתן לנו כמה דקות גדולות באמת. המשחק האלו כיפיים, כי שחקנים שבדרך כלל לא זוכים לשחק הרבה מקבלים צ'אנסים ותורמים, זה מחזק את הקבוצה".

קוק, שפתח במקומו של כספי וסיים עם 13 נקודות, הוסיף: "זה מה שהופך את גולדן סטייט לכל כך גדולה בשנים האחרונות. כולם נשארים מוכנים בשביל מצבים כאלה. עם שלושה אולסטארים פצועים, אנחנו עדיין רוצים לנצח כל משחק".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס עם סטפן קרי הפצוע על הספסל. AP
הביטו בסיפוק מהספסל. סטיב קר וסטף קרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully