וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: מימר ביקר את סומא ומגבו. גיגי יבקש לעזוב, ניצן או גורש יגיעו?

13.3.2018 / 6:55

השוער מעדיף לנסות אתגר חדש אחרי חמש שנים. המאמן ביקר את שחקני הקו והתייחס לפרסום על צעירי: "אבחר מה שהכי טוב לי". לוזון לא נכנס לחדר ההלבשה: "הוא מאוכזב, המשחק החלש העונה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של מכבי פתח תקוה למכבי תל אביב

אחרי שהודח מההרכב אתמול (שני) וכבר אינו משמש כשוער ראשון בקביעות, השוער צחי גיגי צפוי לבקש מיד בסיום העונה לעזוב את מכבי פתח תקוה. גיגי חתום על חוזה ארוך טווח, אבל בסביבתו מעריכים כי הקשיים שעבר בעונות האחרונות בקבוצה, שכללו את החתמתו של דני עמוס בתחילת העונה שעברה, יובילו אותו לעזוב לראשונה מאז קיץ 2013, בו הגיע למועדון. גיגי, 29, חתם על חוזה חדש בינואר 2017. כעת הוא חתום לשלוש שנים נוספות בקבוצה, אבל האירועים האחרונים במסגרתם השוער ירד לספסל הובילו אותו להחלטה כי עליו לעזוב. אם גיגי אכן יעזוב, פתח תקוה עשויה להחזיר את אחד השוערים ששיחק אצלה בעבר, איתמר ניצן. גם דודו גורש, ששיחק בקבוצה כשוער צעיר לפני כמעט שני עשורים, מועמד במקרה שיעזוב.

הקשר לירוי צעירי, שנקנס והודח מהסגל, צפוי לקבל זימון לשיחה עם שרון מימר. כזכור, שחקני הקבוצה הופתעו מהמהלך וטענו אתמול, בסיום ההפסד 2:0 למכבי תל אביב, כי הוא חייב לחזור לסגל.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה במשחק שנעל את העונה הסדירה
ג'ורדי קרויף: "היינו יכולים להיות במצב טוב יותר". שרון מימר: "הגול השני פירק אותנו"
מכבי תל אביב אלופת הסיבוב השני, מכבי חיפה בשפל: מספרי העונה הסדירה
נקבעו מועדי המחזור הראשון של הפלייאוף, איך נראה לוח המשחקים בהמשך?

איתמר ניצן שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מועמד לחזור. איתמר ניצן במדי מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

בקבוצה קיים כעס רב על השחקנים בעקבות התצוגה מול הצהובים. אורי מגבו ספג ביקורת ממימר במחצית והוחלף כדי לעבור לשיטת שלושת הבלמים עמה המאמן שיחק בעבר, כשרישאר סומא תפס את העמדה בכנף שמאל. מימר העיר גם לסומא וגם למגן לעיני חבריהם: "עבדנו על הסגירות האלה על דסה באימונים. אתם לא רואים?", אמר לפני שהורה להחליף את המגן הישראלי. "זה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה. יכולנו לחטוף ארבעה וחמישה שערים בקלות", אמרו שחקנים בקבוצה. "יכול להיות שעלינו טיפה יהירים למשחק הזה. שרון היה צריך לפתוח את המשחק עם שלושה בלמים. מכבי תל אביב הייתה פשוט גדולה עלינו".

מימר מתכוון לתת לשחקנים צעירים את ההזדמנות בפלייאוף התחתון. ייתכן שביום ראשון, מול הפועל רעננה, דניאל בוסי יפתח כמגן ימני ומוחמד סרסור יקבל דקות מהספסל. גרגורי טאדה ואליבלטו צפויים לקבל פחות דקות עד סיום העונה והם יעזבו מיד בסיומה. שחקני הקבוצה הופתעו כשאבי לוזון לא נכנס אליהם במחצית וגם לא הגיע בסיום. "הוא מאוכזב, אפשר להבין למה", אמרו.

"משחק חלש שלנו, מאכזב. היו פערי רמות. במשחק הראשון היה 0:0 והם לא הגיעו כמעט לשער", הודה מימר. "הטבלה לא משקרת, אנחנו יכולים להגיע העונה למקום השביעי. נצטרך לשמור על זה בפלייאוף". על משחק ההגנה אמר: "בתקופה האחרונה היינו מתואמים בהגנה, אבל נפלנו על משחק שלא מאפיין אותנו. מה חסר לקבוצה? בתחילת השנה נעשו כאן הרבה שינויים. קשה לחבר קבוצה מחדש. זה לא התחבר מהתחלה. אם זה היה מתחבר, היה כאן מאמן אחר. מקום שביעי מכובד כרגע מבחינתנו. אם ארגיש שמישהו באימונים שהוא לא מרוכז, הוא לא יהיה על המגרש, ולא משנה מה השם שלו. אם צריך נעלה שחקנים מהנוער. שחקן כדורגל צריך לייצר לעצמו מטרות. מי שנופל, לא מתאים לרמות האלה. תאי בריבו הוא ילד שאימנתי מגיל 11, עם רעב מדהים. שלוש פעמים בשבוע היה טס מאילת לראשון לציון. יש לו עתיד טוב".

על הפרסום בנוגע ללירוי צעירי אמר המאמן: "מה שקורה עם צעירי קורה עם כל השחקנים בקבוצה. בכל משחק אבחר מי הכי טוב לי. מי שבוחר למשוך את זה למקומות אחרים, זאת בעיה שלו". על עתידו אמר: "אני לא חתום לעונה הבאה, לא ישבנו לסכם, אבל אין קשר - אני דואג למערכת. מה יהיה בהמשך? נחכה להתפתחויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully