וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ורדר ברמן ניצחה 1:3 את פ.צ. קלן, שהתקרבה לירידה

הירוקים השיגו ניצחון שעזר להם לברוח מהתחתית, התיישים כבר שמונה נקודות מתחת לקו האדום. וליצ'קוביץ' (33), ראשיצה (58) ומקסי אגשטיין (90) כבשו. בספרד: בטיס ניצחה את אלאבס 1:3

ספורט 1

המחזור ה-27 בבונדסליגה ננעל היום (שני) עם משחק התחתית בין ורדר ברמן לפ.צ. קלן. הירוקים הצליחו להשיג 1:3 גדול שמרחיק אותם חמש נקודות מהמקום ה-16 ממנו הולכים למבחנים ו-12 נקודות מהיריבה המושבעת המבורג, שנמצאת במקום ממנו יורדים ליגה. מנגד, פ.צ. קלן נותרה במקום האחרון ובמצב רע מאוד כשהיא עם 17 נקודות, שמונה מתחת לקו האדום.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-33. זלטקו יונוזוביץ' הגביה קרן מימין, מילוש וליצ'קוביץ' בעט מקרוב ומהאוויר פנימה וקבע 0:1 לברמן. פ.צ. קלן לא הרימה ידיים והצליחה להשיג שוויון מפתיע בדקה ה-53. קלאודיו פיסארו, סמל גדול של הירוקים דווקא, הכניס כדור עומק טוב ליויה אוסאקו, שלא נכשל ובעט פנימה את ה-1:1. השוויון הזה החזיק מעמד בדיוק חמש דקות ובדקה ה-58 הגיע השני של ברמן. הפעם פלוריאן קיינץ מצא את מילוט ראשיצה עם כדור עומק טוב, החלוץ הקוסוברי הצעיר פרץ לרחבה ובעט עם הרבה חוכמה ועם השפיץ לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:2. פ.צ. קלן שלחה את כל מה שיש לה קדימה ובדקה ה-90 נענשה עם ספיגה שלישית. יונוזוביץ' שוב היה המבשל כשהכניס כדור עומק למקסימיליאן אגשטיין, והוא פרץ וסיים טוב עם 1:3.

שחקני ורדר ברמן חוגגים. GettyImages
שחקני ורדר ברמן חוגגים/GettyImages

בספרד: לורן מורון ממשיך לככב

צפו בתקציר המשחק

במשחק שנעל את המחזור ה-28 בליגה הספרדית ניצחה בטיס בחוץ את אלאבס 1:3. בעקבות הניצחון מחזקת הקבוצה מסביליה את מעמדה כקבוצת מרכז טבלה. אלאבס, לעומת זאת, תמשיך להיאבק בחלק התחתון. לורן מורון, שהוקפץ מקבוצת המילואים והפך לכוכב, העלה את בטיס ליתרון בדקה ה-23 לאחר שבעט חזק מתוך הרחבה והכדור עבר בין רגליו של השוער פרננדו פאצ'קו. חאבי גארסיה ניצל ערבוביה ברחבה כדי לכבוש את השני בדקה ה-44. זהו שערו הראשון של גארסיה מאז שהצטרף לבטיס מזניט סנט פטרסבורג.

בדקה ה-67 אלאבס צימקה ל-2:1 כשרובן סוברינו התגבר על מלכודת נבדל, נשלח לעימות של אחד על אחד שוער בטיס אנטוניו אדן ומצא את הרשת. בדקה ה-78 הגנת אלאבס חלמה, איפשרה למורון לקבל לבד את הכדור והחלוץ השלים צמד בדרך ליתרון של 1:3. התוצאה החזיקה מעמד עד לסיום ולורון מורון שבהחלט ראוי לתואר "סנסציית המילואים של בטיס" רשם הישג מרשים של חמישה שערים בתוך שישה משחקים.

לורן מורון, בטיס, סרחיו ראמוס ריאל מדריד. רויטרס
המשיך לככב גם מול אלאבס. מורון עם סרחיו ראמוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully