וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורב לאיתי שגב: "מכבי תל אביב מאבדת את דרכה הערכית"

12.3.2018 / 13:40

בסביבתו של הסנטר שקיבל דקה בלבד מול ירושלים טוענים להשפלה מכוונת: "מתקבל הרושם שמדובר בנקמה וניסיון להשפיל". הצהובים ביקרו בבית ספר בטבריה, ספאחיה: "ניצחנו דרך ההגנה"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב רחוקה מלהרשים במשחקים האחרונים, אולם לא רק הפן המקצועי בעייתי. המאמן נבן ספאחיה איבד את רוב הישראלים המשחקים בקבוצה: כרם משעור בקושי זוכה לדקות ואיבד את הביטחון, יובל זוסמן גם הוא נמחק מהרוטציה ונראה כי גזרת איתי שגב ומכבי מתחממת מחדש.

עוד בנושא:

במכבי תל אביב מודאגים מהיכולת, ספאחיה: "שיחקנו כבר 50 משחקים"
ספאחיה: "אין לנו אנרגיות, אנחנו עייפים", קטש: "חסר לנו שקט נפשי, זה פספוס"

שחקני הספסל של מכבי תל אביב איתי שגב, כרם משעור, ג'ייק כהן. ברני ארדוב
מכבי משפילה אותו בכוונה? איתי שגב מימין עם כרם משעור/ברני ארדוב

מקורבים בסביבתו של שגב טוענים כי "במשחק אתמול בחר הצוות המקצועי לשתף את איתי שגב למשך דקה ובמשחקים האחרונים למספר דקות בודד מבלי לאפשר לו להיכנס לקצב המשחק. מתקבל הרושם שלכאורה מדובר בנקמה וניסיון להשפיל את איתי לאחר שביקש לסיים את דרכו בקבוצה לפני כחודשיים. מכבי תל אביב מאבדת את דרכה הערכית".

עוד טוענים המקורבים לשחקן : "ההתנהלות המקצועית כלפי השחקן תמוהה, ומעלה תהיות האם התנהלות זו קשורה לרצונו לעזוב את קבוצה. איתי בחר לפעול בדרך מקצועית ולא להיגרר אחר הפרובוקציות שבחרו לפעול על פיהם בקבוצה. למרות שסיים את תפקידו כקפטן ממשיך איתי לשמור על קשר הדוק. במצב הזה עדיף שלא ישותף כלל במשחקי הקבוצה על פני שיתופו במתכונת הנוכחית שפוגעת בעתידו המקצועי". במכבי סירבו להגיב על הדברים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה, ג'ון דיברתולומאו. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
ספאחיה ודיברתולומאו בבית הספר בטבריה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

בנושא אחר, מכבי תל אביב ביקרה היום בבית הספר "עמל נופרים בגליל" בעיר טבריה וקיימה משחק במסגרת שבוע פיס לחינוך, ופגשה מאות תלמידים שמילאו את האולם וקיבלו את השחקנים בהתרגשות. "אנחנו מאוד גאים שאנחנו יכולים לקחת חלק באירועים כאלו", אמר המאמן נבן ספאחיה, "כולנו בקבוצה נהנינו מאוד מהביקור הזה. על המשחק נגד הפועל ירושלים: "למרות העייפות, אני מאוד מעריך את המאמץ שהשקיעו השחקנים שלנו. ניצחנו את המשחק דרך ההגנה, בעזרת חמישייה שהשקיעה המון אנרגיה והפכה את המשחק".

אלכס טיוס: "זה תמיד כיף גדול לבוא לשחק עם הילדים שרואים אותנו בטלוויזיה. זה מחזיר אותי לילדות, אני זוכר שמאוד רציתי לראות את השחקנים שהערצתי. אנחנו יודעים כמה זה חשוב עבורם ושמחים מאוד להיות כאן בשבילם". דשון תומאס: "בשביל דברים כאלו בדיוק אנחנו משחקים כדורסל, זה הרגיש נהדר. זה מיוחד מאוד מבחינתנו להחזיר לקהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully