וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם הדיון בנוגע לעיצומי הקוונים, כל צד טוען לניצחון

12.3.2018 / 17:18

ההתאחדות ואיגוד השופטים לא קיבלו צו מניעה כנגד עיצומי הקוונים, שאיימו בהחרפת המחאה כולל השבתות משחקים. נקבע כי הצדדים ישובו לשולחן המו"מ והקוונים יחויבו להגיע להשתלמויות

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב הכריע היום (שני) אחר הצהריים בבקשה שהגישו ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים למתן צו מניעה לצעדים הארגוניים עליהם החליטו הקוונים וששיאם בהחלטה להתחיל משחקים בליגת העל באיחור של רבע שעה. ועד העובדים של הקוונים אף איים לנקוט בצעדי מחאה משמעותיים יותר ובתוכם השבתת משחקים.

בית הדין קבע כי כי "על הצדדים לחזור לשולחן המו"מ ולקיים מפגשים אינטנסיביים". עיצומים לא יתקיימו, והקוונים יהיו מחויבים להתייצב לכנסים. כמו כן, נכתב כי על ההתאחדות לכדורגל להמציא מסמכים נדרשים עד ה-18/3, וכי "ככל שתרצה המשיבה לנקוט בצעדים ארגוניים חובה עליה להתריע 48 שעות מראש לפחות. ממליצים למבקשת להשיב את השימועים שנקבעו ל-17 עוזרי שופטים. כנגד, ועד שיימצא פתרון מוסכם אחר, במידה שיקבעו כנסי השתלמות על השופטים חלה חובה להתייצב".

השופט איתן שמואלביץ' בדרבי החיפאי. ברני ארדוב
כמעט נאלץ לדחות את רעננה - בית"ר. איתן שמואלביץ'/ברני ארדוב

בתוך כך, הפרסום אמש בוואלה! ספורט על כך שהשופט הרביעי במשחק בין הפועל רעננה לבית"ר ירושלים דניאל בר נתן הבהיר כי יעלה עם דגל קוון במידה שהקוון מתי יעקובוב יחליט לפתוח את המשחק באיחור של רבע שעה, עורר הדים רבים באיגוד השופטים.

הקוון יעקובוב שהינו קוון בינלאומי, אמר הבוקר בתגובה: "לא התכוונתי לעלות באיחור של רבע שעה למשחק. לא ניתנה לי הוראה כזו. התכוונתי לעלות בזמן. נכון שפרשתי לשיחה בצד לפני המשחק שארכה לא מעט זמן, אבל אף אחד לא יכול לדעת עם מי דיברתי בטלפון".

גורמים שהיו נוכחים במקום טענו הבוקר כי הקוון יעקובוב לא אמר לשופט הראשי איתן שמואלביץ' שיעלה בזמן בניגוד לקוון עמיחי מוזס שהבהיר מלכתחילה שהוא אינו מתכוון לשבות. "הקבוצות פנו אל צוות השיפוט וביקשו לדעת האם מתחילים בזמן או שגם במשחק הזה יהיה איחור של רבע שעה כמו ביתר המשחקים שהיו בשבת ובראשון", סיפר גורם שנכח במקום.

"כשנעשתה פניה אל יעקובוב הוא אמר שהוא יקבל את ההחלטה יותר מאוחר ועל פי מה שיימסר לו לעשות מוועד העובדים או ההנהגה. דניאל בר נתן אמר באותו רגע שהמשחק יתחיל בזמן ואם יהיה צורך הוא יעלה עם דגל של קוון. בסופו של דבר הדברים הסתדרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully