וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני רעננה - בית"ר: בר נתן הודיע שיעלה עם דגל קוון, הדחייה נמנעה

11.3.2018 / 21:32

השופט הרביעי במשחק אמר שאם מתי יעקובוב יחליט לדבוק בשביתה על פי ההוראות שקיבל מהוועד, הוא יחליפו וישמש כקוון על פי בקשת הקבוצות. בסופו של דבר הוחלט לפתוח את המשחק בזמן

שופט איתן שמואלביץ'. שלומי גבאי
רגעי מתח בחדר השופטים. שמואלביץ'/שלומי גבאי

דרמה בחדר השופטים לפני המשחק הערב (ראשון) בין הפועל רעננה לבית"ר ירושלים. על פי החלטת ועד העובדים של הקוונים, היה אמור המשחק שנערך באיצטדיון בנתניה, להתחיל באיחור של רבע שעה. שתי הקבוצות הגיעו לחדר השופטים כדי לקבל הנחיה באשר לשעת הפתיחה ואז אמר הקוון עמיחי מוזס שהוא מתכוון לפתוח את המשחק בזמן.

השופט איתן שמואלביץ' ביקש לשמוע מהקוון השני מתי יעקובוב את דעתו, וזה אמר שהוא יעלה רבע שעה מאוחר יותר על פי הנחיות הוועד שנמסרו לו. בו במקום, הודיע השופט הרביעי דניאל בר נתן כי הוא יעלה עם דגל קוון וישמש כקוון במשחק, על פי בקשת הקבוצות. יעקובוב עדכן את הנהגת ועד העובדים, וזו החליטה לפתוח את המשחק בזמן כדי שהשופט הרביעי, בר נתן, לא יעלה עם דגל של קוון וימנע את צעדי המחאה. מחר בצהריים, בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, ידונו הצדדים בבקשת ההתאחדות לכדורגל להוצאת צו מניעה לפעולות הארגוניות שעושה ועד העובדים, אבל עד אז כבר ברור שהפרשה הזו מפלגת את הקוונים ויוצרת אי נעימות ותככים.

כך למשל, החליטו אתמול הקוונים דן אוצ'ניק ודביר סימון לא לפתוח באיחור את המשחק במושבה וקוממו עליהם חלק מחבריהם. הקוון הוותיק והמנוסה דני קרסיקוב הודיע ביום שישי בערב כי הוא חולה ולא יכול לשפוט את המשחק באשקלון ועל פי הערכת גורמים באיגוד השופטים, הוא לא רצה להציב את עצמו בעמדה שהוא צריך להכריע בין השבתה לרבע שעה או פתיחה בזמן. "צריך לגמור את הסיפור הזה שמעיב על כולנו. זו שעה קשה לאיגוד השופטים וצריך לקבל החלטות", אמר גורם באיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully