וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בבני יהודה בעקבות ההפסד לנתניה: "תחושה שסיימנו את העונה"

בקבוצה התאכזבו מההפסד לנתניה: "המקום הרביע רחוק מאיתנו מאוד כרגע". רועי גורדנה: "שום הפסד לא יגרע מהעונה הגדולה שאנחנו עושים". במועדון מתחילים לתכנן את העונה הבאה

ספורט 1

בווידאו: תקציר המשחק בין בני יהודה למכבי נתניה

לפני המשחק מול מכבי נתניה, בבני יהודה עוד האמינו כי המקום הרביעי בהישג יד, אך נראה שההפסד אמש (שבת) לצהובים והפער שנפתח בין הקבוצות הוציא קצת את הרוח ממפרשי הזהובים. "התחושה היא שדי סיימנו את העונה", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "יוסי (אבוקסיס) לא ייתן לנו להתבזות, אבל המקום הרביעי רחוק מאיתנו מאוד כרגע".

"שום הפסד או שום משחק לא יגרע מהעונה הגדולה שאנחנו עושים", הוסיף רועי גורדנה. "אין לנו שום רצון לעצור ולהישאר במקום הזה. יש עכשיו עוד 10 משחקים, משחקים עם קהל שכיף להיות בהם. ננסה לעשות את המקסימום ולהשיג כמה שיותר נקודות".

עוד בנושא:

יוסי אבוקסיס מאוכזב: "הפסדנו במו רגלינו בגלל ההחמצות"
מכבי נתניה סיימה את העונה הסדירה במקום החמישי אחרי 0:1 על בני יהודה
יוסי אבוקסיס: "אין מאמן ישראלי שלא רוצה לאמן את נבחרת ישראל"

רועי גורדנה בני יהודה. לירון מולדובן
אמור להיכנס למשא ומתן. רועי גורדנה/לירון מולדובן

גם אם לא יודו בזה, בקבוצה כבר מסתכלים על העונה הבאה. לפני הכל, בבני יהודה ינסו להבין מאבוקסיס סופית אם הוא נשאר בקבוצה. כרגע נראה כי רק מינוי לנבחרת יגרום לאבוקסיס לעזוב את השכונה. בלי קשר, רוב שחקני הסגל מסיימים את חוזיהם בקבוצה ואם בני יהודה לא תקבל אופציות ממכבי תל אביב להשאיל לעוד עונה את שחקניה שכרגע בסגל הקבוצה, נראה שהכתומים יצטרכו להרכיב סגל כמעט חדש לגמרי. כרגע די ברור שנריוס ולסקיס יעזוב ואיעד חבשי יחזור לסגל של מכבי חיפה. גורדנה אגב, אמור להיכנס למשא ומתן עם בני יהודה לקראת העונה הבאה, אך עדיין לא ברור אם יישאר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully