וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מלאת ביטחון לפני הפלייאוף העליון, ערן לוי: "פוחדים מאיתנו"

הקפטן חגג את ה-0:1 על בני יהודה, שקבע כי נתניה תסיים את העונה הסדירה חמישית: "לא נשנה את הסגנון שלנו מול באר שבע ומכבי תל אביב". אבוקסיס מאוכזב: "הפסדנו במו רגלינו בגלל ההחמצות"

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ'. ברני ארדוב
ניצחון של אופי, לא של יופי. דראפיץ'/ברני ארדוב

העונה הנהדרת של מכבי נתניה הסתיימה הערב (שבת) בצורה הראויה, עם ניצחון 0:1 על בני יהודה שהבטיח לה את המקום החמישי בתום העונה הסדירה, ועל הדרך גם הרחיק משם את יריבתה העתידית בפלייאוף העליון. רמזי ספורי כבש את שער הניצחון בדקה ה-17 אחרי בישול של דיא סבע, ולמרות שבני יהודה שלטה ברוב שלבי המשחק ורשמה אינספור החמצות, נתניה הייתה זו שחגגה בסיום.

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ', סיכם: "לפעמים צריך לנצח משחקים שאתה פחות טוב בהם. היה לנו העונה משחק שהיינו הרבה יותר טובים נגד בית"ר ירושלים והפסדנו 4:1. הרבה שחקנים לא נראו טוב היום, אני שמח מהתוצאה, אבל לא מהיכולת שהצגנו. לא החזקנו כדור כמו שצריך, לא הרווחנו כדורים שניים, לא היינו מספיק אגרסיביים. יש גם משחקים כאלו, אבל אני מבסוט מהתוצאה. יש עוד 10 משחקים ולא נוכל לשחק ככה בהמשך, אבל הנקודות מאוד חשובות".

ערן לוי הוסיף: "כיף לראות את דני עמוס. הוא עובד קשה, בכל פעם אנחנו מקבלים בונוס משחקן כזה או אחר והיום קיבלנו ממנו. אנחנו מבוססים במקום החמישי, עכשיו צריך ליהנות ולשחק את הכדורגל שלנו, לא נשנה אותו גם נגד באר שבע, בית"ר ומכבי תל אביב. אני יודע שפוחדים מאיתנו".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
הפסד מתסכל. אבוקסיס/ברני ארדוב

בצד השני, מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס היה מאוד מאוכזב בסיום: "משחק כדורגל זה משחק של גולים. אם תהיה טוב ותחמיץ זה לא יעזור לך. ספגנו במתפרצת אחת, לא כבשנו והפסדנו במו רגלינו עם ההחמצות האלו. לא הלך לנו כלום, היינו טובים עד הפעולה האחרונה. הייתה שליטה אבסולוטית שלנו, אבל אפשר לדבר עד מחר - אם לא תיתן את הגול זה לא יעזור לך".

עוד באותו נושא

מכבי נתניה סיימה את העונה הסדירה במקום החמישי אחרי 0:1 על בני יהודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully