וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: "השחקנים מרוסקים, 90 דקות של מאמץ התנפצו בגלל שער מקרי"

11.3.2018 / 8:50

בקבוצה יקדישו הבוקר הרבה תשומת לב לפן הפסיכולוגי בעקבות ההפסד הכואב אמש 1:0 להפועל חיפה: "הצוות יצטרך לעשות עבודה מאוד אינטנסיבית השבוע כדי להוציא את כולם מהבאסה"

ספורט 1

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל חיפה למ.ס. אשדוד

במ.ס. אשדוד יקדישו הבוקר הרבה תשומת לב לפן הפסיכולוגי בעקבות ההפסד הכואב אמש (שבת) להפועל חיפה. השער העצמי של יובל יעקובוביץ' בתוספת הזמן, פגע מאוד בשחקנים שעזבו את האצטדיון בחיפה בתחושות קשות מאוד. "עמיר תורג'מן והצוות שלו יצטרכו לעשות כאן עבודה מאוד אינטנסיבית השבוע כדי להוציא את כולם מהבאסה", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה.'"השחקנים מרוסקים אחרי המשחק הזה. 90 דקות של מאמץ והקרבה התנפצו בגלל שער מקרי וטראגי כזה".

בחדר ההלבשה גם נשמעו טענות וביקורות בשל העובדה שאשדוד לא ידעה למשוך את הפציעה של וובה בראון בסיום ובמקום לסחוט את שעון תוספת הזמן, מיהרו בקבוצה להחליף את הקשר בתום מונד ועד שהאחרון ידע מה קורה במגרש, כבש יעקובוביץ' לשער של יואב ג'רפי. "קיבלנו שער של קבוצה נאיבית. במקום לקחת את הנקודה הזו בכוח, הפסדנו לקבוצה שבקושי עשתה התקפה אחת מסוכנת כל המשחק". בקבוצה גם מצפים להרבה יותר מאור אינברום שחזר מחו"ל בחלון ההעברות האחרון ועדיין לא שומר על יציבות במשחקו.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:1 דרמטי את מ.ס. אשדוד
עמיר תורג'מן מאוכזב: "הפועל חיפה לא הגיעה לשער"

אור אינברום שחקן מ.ס. אשדוד (ימין). לירון מולדובן
באשדוד מצפים ממנו ליותר. אור אינברום/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully