וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתלבטות של בית"ר ירושלים לקראת הפועל רעננה: סילבסטר או וארן

11.3.2018 / 8:00

הקבוצה מהבירה תתארח בשרון (20:30, ספורט1) בתקוה לשמור על המקום השני לפני הפלייאוף. בן זקן לשחקנים: "הם מצופפים, תשחקו בעיקר מהאגפים". פאוק לא מוכנה לדון ברכישת סאבו כרגע

ספורט 1

בית"ר ירושלים תגיע הערב (ראשון) למשחק החוץ נגד הפועל רעננה עם רצון גדול לחזור מהשרון עם ניצחון ולהישאר צמודה לדבוקת הצמרת. זה יהיה משחק הליגה האחרון של העונה הסדירה ולאחריו ייקבעו המיקומים לקראת הפלייאוף, וניצחון יבטיח לבית"ר את המקום השני בטבלה. משמעות הדבר תהיה שבית"ר תגיע לטרנר כבר במחזור השני של הפלייאוף למשחק עונה נגד הפועל באר שבע.

בני בן זקן הזמין 19 שחקנים למשחק. מרסל הייסטר וז'אורז'יניו הפצועים לא מתאמנים עם הקבוצה וייעדרו, כמו גם אור ואקנין יעבור השבוע ניתוח ברצועה הצולבת וייעדר עד לתחילת העונה הבאה. ההתלבטות היחידה כרגע היא בהתקפה, בין אנתוני וארן ליקוב סילבסטר. בקישור תמשיך לפתוח השלישייה הקבועה: קלאודמיר, אופיר קריאף ואריק סאבו. עידן ורד עדיין לא כשיר ליותר מ-30 דקות משחק וייכנס בהדרגה לעניינים.

עוד בנושא

אחרי שהפועל באר שבע הבטיחה את הפסגה בפלייאוף: כך נראה לוח המשחקים הצפוי
בית"ר ירושלים: "הזוי שההגרלה נוחה יותר למקום השלישי"
"קשה לעבור את זה שוב": הפועל באר שבע מעכלת את פציעת ויטור

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יכנס בהדרגה לעניינים. עידן ורד/יוסי ציפקיס

המאמן בני בן זקן ערך אסיפה לקראת המשחק ושם דגש על המשחק הצפוף של רעננה: "הם קבוצה עיקשת ומסודרת, צריך לשחק בסבלנות, בעיקר מהאגפים, יהיה קשה מול הצפיפות שלהם במרכז". לרועי זיקרי מרעננה יש חשבון פתוח עם בית"ר ירושלים, לאחר שהפך למנודה בעונה שעברה, נשלח להתאמן בצד והשתחרר לאחר בוררות.

בנוגע למגעים על פאוק סלוניקי על אריק סאבו, בשלב זה היוונים עדיין לא החליטו בנוגע לדרישתם הכספית עבורו ועד שלא יעשו זאת לא יוכלו המגעים בין הצדדים להתקדם. על אף הרצון לדחות את כל נושא החוזה של איתי שכטר לסיום מאבק האליפות, בבית"ר מודעים לכך שזה עשוי להיות מאוחר והצדדים צפויים לחדש את המגעים בקרוב כאשר חוזה לשנתיים הוא האופציה הכי ריאלית על מנת ששכטר יישאר בבירה.

הרכב משוער: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, שון גולדברג, קלאודמיר, אופיר קריאף, אריק סאבו, חן עזרא, איתי שכטר, אנתוני וארן/יקוב סילבסטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully