וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - בית"ר ירושלים: "הזוי שההגרלה נוחה יותר למקום השלישי"

בבית"ר לא בטוחים שהמקום השני עדיף לקראת הפלייאוף, אך הבהירו: "לא נתעסק בזה, נבוא לנצח". התלבטות בין וארן לסילבסטר, הייסטר וז'אורז'יניו ימשיכו להיעדר (א', 20:15, ספורט1)

מחזור 26הסתיים11/03/2018
הפועל רעננה
    0
    • (45, גול עצמי) קמארה
    • (90) סילבסטר
    בית"ר ירושלים
    ספורט 1

    בווידאו: תקציר ה-0:3 של בית"ר ירושלים על הפועל עכו

    בית"ר ירושלים:

    הירושלמים יוצאים מחר (ראשון, 20:15, ספורט1) למשחק חוץ נגד הפועל רעננה עם רצון גדול להשיג ניצחון ולהישאר חזק בדבוקת הצמרת. זה יהיה משחק הליגה האחרון של העונה הסדירה ולאחריו ייקבעו המיקומים לקראת הפלייאוף. בבית"ר אמרו כי לא בטוח שמקום שני טוב יותר ממקום שלישי על פי סדר המשחקים, אך זה לא מה שישפיע על צורת המשחק. גורם במועדון אמר: "זה הזוי שההגרלה נוחה יותר למי שמסיים במקום השלישי, אבל אנחנו נבוא לנצח ולא נתעסק בזה". מרסל הייסטר וז'אורז'יניו הפצועים לא מתאמנים עם הקבוצה וייעדרו. אור ואקנין יעבור השבוע ניתוח ברצועה הצולבת וייעדר עד לתחילת העונה הבאה. ההתלבטות היחידה כרגע היא בהתקפה, בין אנתוני וארן ליקוב סילבסטר. בקישור תמשיך השלישייה של קלאודמיר, אופיר קריאף ואריק סאבו.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

    בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
    יקוב סילבסטר, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
    הפע יועדף על פני אנתוני וארן? יקוב סילבסטר/ברני ארדוב

    טריוויה

    * 16 משחקים נערכו עד כה בין הקבוצות (ליגה וגביע הטוטו) והפועל רעננה עדיין מחפשת ניצחון ראשון אי פעם על בית"ר ירושלים. בית"ר ניצחה ב-13 מפגשים מתוך ה-16, כולל כל תשעת האחרונים.

    * ומה משותף לשלושת המפגשים היחידים בהם רעננה הצליחה לחלץ תיקו? בכולם מנחם קורצקי עמד על הקווים. בפעמיים הראשונות כמאמן רעננה בעונת 2013/14 ובפעם האחרונה כמאמן בית"ר עונה לאחר מכן, ב-0:0 בטדי בדצמבר 2014.

    * בית"ר ירושלים ממשיכה ברצף שלה וסופרת כבר 31 משחקי ליגה בהם כבשה שער אחד לפחות. מדובר בשיא מועדון אותו היא ממשיכה להאריך ומרחק שמונה משחקים מהשוואת שיא הליגה של מכבי חיפה.

    * בית"ר כבר צברה את כמות הנקודות הכי גבוהה שלה בשלב זה של העונה מאז עונת האליפות האחרונה ב-2007/08, אז היו לה 61 נקודות אחרי 26 מחזורים. בטור השערים יש שיפור גם לעומת העונה ההיא, עם 58 כרגע העונה לעומת 51 אז.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: איתן שמואלביץ'
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 5500

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully