וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטן: "היה חסר המגע האחרון". נמנע עימות בין אוהדים לשחקנים

מאמן מכבי חיפה היה מעודד אחרי התיקו המאופס באשקלון. כמה אוהדים הגיעו לבית המלון לפני המשחק וקיללו את השחקנים. מסאי דגו היה מרוצה: "הצלחנו לעצור את שרשרת ההפסדים"

קובי אליהו

מכבי חיפה והפועל אשקלון ניסו לשדר מצב רוח חיובי אחרי שסיימו הערב (שבת) בתיקו 0:0 את המפגש ביניהן במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל. אשקלון וחיפה הציגו משחק עצבני, לא הצליחו למצוא את הרשת ושוב תיסכלו את האוהדים. כעת פני שתי הקבוצות למאבקי ההישרדות בפלייאוף התחתון.

לפני המשחק נמנע עימות בין כמה אוהדים של מכבי חיפה לשחקנים. מתברר שאוהדים מארגון "אולטרה בויז" הגיעו לבית המלון באשקלון בו שהו השחקנים וכשאלו עמדו לעלות לאוטובוס, התקרבו אליהם האוהדים תוך סינון קללות. מנהל הקבוצה רפי אוסמו חזה במתרחש ומנע מהעימות להתלקח.



עוד בנושא
ליגת העל: מכבי חיפה סיימה ב-0:0 בחוץ נגד הפועל אשקלון
הפועל באר שבע שוב מודאגת: מיגל ויטור נפצע, הוחלף ומירר בבכי
מכבי נתניה סיימה את העונה הסדירה במקום החמישי אחרי 0:1 על בני יהודה

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
"היינו יכולים לכבוש שני שערים". רוטן/קובי אליהו

מאמן הפועל אשקלון מסאי דגו אמר לאחר המשחק: "אנחנו אחרי שמונה הפסדים ברציפות. הצלחנו לעצור את זה בתיקו. ניכנס לפלייאוף עם קצת ביטחון. כל מי ששיחק נתן את ה-200%. היה חסר לנו השער, אבל אנחנו לא חזירים, זו נקודה. אני מאמין מאוד שנישאר בליגה. אנחנו לא בשלב שצריכים לסכם, אנחנו צריכים לצבור נקודות כי בפלייאוף יקרו הרבה דברים ואני מקווה שזה יהיה לטובתנו. גם השערים עוד יגיעו. יש לנו שחקני התקפה פצועים כמו מנגה ודובב גבאי, שיחקנו היום עם כלים פחות התקפיים. אני מקווה שבפלייאוף גם השערים יבואו. אני מרגיש שהחבר'ה מתחילים להבין את מה שאני רוצה. אני גם רוצה להודות לקהל, לא ציפינו שהקהל יגיע, אבל היה קהל והוא פרגן לנו ועודד אותנו במשך 90 דקות".

מנגד, מאמן מכבי חיפה פרד רוטן אמר: "אני לא מסופק מהנקודה הזו כי שיחקנו טוב מאוד והגיע לנו לנצח היום. זה היה המשחק שלנו ויצרנו הרבה מצבים. אם היינו כובשים שער אחד, היינו יכולים לכבוש גם שני שערים. מתחילת העונה יש בעיה בקבוצה, אנחנו עובדים על זה, אבל אני שמח מהצורה בה שיחקנו היום. אנחנו מתפתחים, אבל בשבילי לא חשוב לפתח ולבנות קבוצה עכשיו כי העונה כמעט גמורה וצריך לאסוף נקודות. מהמשחק השני שאני פה אמרתי שאנחנו צריכים לצבור נקודות. אני משוכנע שנישאר בליגה. ראיתם היום שניסינו לשחק כדורגל, רק היה חסר לנו המגע האחרון. אני לא רוצה לדבר על העונה הבאה. קודם כל אני צריך להשאיר את הקבוצה בליגה וזה מה שחשוב בשבילי כרגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מסאי דגו, מאמן הפועל אשקלון. קובי אליהו
נקודה ראשונה באשקלון. דגו/קובי אליהו

הבלם רמי גרשון הוסיף על דברי מאמנו: "אין ספק שאנחנו במקום שאנחנו לא רגילים להיות בו ולכן אנחנו מתקשים. אני חושב שהשחקנים נתנו הכול. אפשר לראות שהשחקנים מנסים להתעלות על עצמם כי לא פשוט לשחק במצב הזה, בטח עבור שחקנים שיודעים מה הציפיות ואיפה הם אמורים להיות. אנחנו לוקחים את המצב שלנו בשיא הרצינות, רוצים לאגור כמה שיותר נקודות ולהוציא את המקסימום. כמובן שאני לא מתכוון ששיחקנו בצורה הכי טובה, אני מתכוון שהשחקנים לא נמצאים בשיא היכולת אז הם נותנים הכול מבחינת הלב והנשמה. אנחנו עושים הכול וזה לא עובד. לא נוותר, נמשיך עד הרגע האחרון. ניתן הכול בשביל המועדון. אני רוצה להודות לאוהדים על המחווה שעשו לי, אנחנו מאכזבים מאוד. אי אפשר לבוא אל האוהדים בטענות, זה מרגיש לא נעים. זה מעסיק אותי ואת כל השחקנים 24 שעות ביממה. מכבי חיפה תישאר בליגה, בעזרת השם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully